کد خبر: ۲۱۶۵۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
وضعيت حضور نلو وينگادا در تيم المپيک ايران همچنان مبهم است و اين در حالي است که وکيل باشگاه پرسپوليس مي‌گويد او مشکلي براي حضور در کشورمان ندارد.
در حالي که مسئولان فدراسيون فوتبال از جمله مهدي محمدنبي دبيرکل و هادي آيت‌اللهي نايب رئيس بدهي مالياتي وينگادا را عامل فراهم نشدن شرايط سفر او به ايران عنوان کرده‌اند اما وکيل باشگاه پرسپوليس معتقد است آمدن وينگادا مي‌تواند سبب تسريع حل پرونده ماليات او شود.

به نقل از تسنيم، در حالي که مسئولان فدراسيون عنوان مي‌کنند مديران باشگاه پرسپوليس بايد براي حل پرونده بدهي مالياتي وينگادا به سازمان امور مالياتي بروند شکري مسئول حقوقي باشگاه پرسپوليس به تسنيم گفت: ما اين مسئله را توضيح داده‌ايم که باشگاه پرسپوليس آماده همکاري با فدراسيون است اما سازمان امور مالياتي تنها زماني در اين مورد ورود مي‌کند که يا شخص وينگادا و يا وکيل و نماينده حقوقي او به اين سازمان مراجعه کنند.

وي افزود: اگر قرار بود باشگاه در اين زمينه کارها را انجام دهد سازمان امور مالياتي تاکنون به ما مراجعه کرده بود در حالي که طرف حساب آنها خود وينگادا محسوب مي‌شود.

شکري يادآور شد: مسئولان باشگاه بايد بعد از رفتن وينگادا اين موضوع را به سازمان امور مالياتي منعکس مي‌کردند. بحث ماليات باقيمانده او و جريمه‌اي که به آن تعلق گرفته تا 5 درصدش به باشگاه مربوط است و 95 درصد ديگر با مسئوليت خود وينگادا خواهد بود.

وکيل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: بهتر است فدراسيون براي حل موضوع در هماهنگي با وينگادا زودتر نماينده حقوقي او را مشخص کند ضمن اينکه اگر وينگادا به ايران بيايد مشکلي براي او ايجاد نخواهد شد و حتي مي‌تواند به تسريع حل اين پرونده کمک کند. البته اين در صورتي است که مسئولان فدراسيون هم بخواهند اين مربي به ايران بيايد.

وينگادا قرار بود پنجشنبه گذشته براي هدايت تيم اميد به ايران بيايد اما بعد از يک هفته هنوز اظهارات متناقضي درباره مشکل مالياتي او مطرح مي‌شود و هنوز عزم جدي براي حل اين مشکل ديده نمي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها