کد خبر: ۲۱۶۵۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
رئيس هيات مديره باشگاه ملوان از انتخاب سرمربي جديد تيم فوتبال اين باشگاه خبر داد.
رضا الماسي در مورد وضعيت ملوان براي فصل آينده گفت: يک گروه حسابرس رسمي مشغول بررسي وضعيت مالي باشگاه ملوان هستند که در روزهاي آينده نتيجه کار آنها اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه ميزان بدهي‌هاي باشگاه ملوان چقدر است، 3 يا 11 ميليارد تومان، گفت: ميزان بدهي‌ها تصور مي‌کنم بيش از 11 ميليارد تومان است. البته هنوز کار حسابرسان به طور کامل به پايان نرسيده است.

رئيس هيات مديره باشگاه ملوان در مورد وضعيت کادرفني ملوان، گفت: ضمن تشکر از زحمات دراگان اسکوچيچ سرمربي فصل گذشته ملوان بايد بگويم که سرمربي ملوان براي فصل آينده انتخاب شده و مذاکرات اوليه را با او انجام داده‌ايم و اين مربي را بعد از جلسه هيات مديره باشگاه که هفته آينده برگزار خواهد شد به طور رسمي معرفي مي‌کنيم و پس از آن با بازيکنان براي فصل آينده صحبت خواهيم کرد. هدف‌مان اين است که بيشتر بازيکنان اين فصل را حفظ کنيم.

رئيس هيات مديره باشگاه ملوان در مورد اينکه آيا گزينه اصلي اين باشگاه براي جانشيني اسکوچيچ همان فرهاد پورغلامي است، گفت: برخي از دوستان گزينه‌ بودند، اما نام گزينه اصلي را تا نهايي نشدن در هيات مديره اعلام نخواهيم کرد.

وي در مورد اينکه سيروس محجوب در ملوان مي‌ماند يا نه گفت: ايشان در ملوان هستند و به اين تيم علاقه‌ دارند و بايد از شخصيتي مثل ايشان بابت حضور در ملوان تشکر کرد. او هم با فوتبال آشناست و هم صنعت فوتبال را خوب مي‌شناسد. مي‌خواهيم مدارس و آکادمي فوتبال ملوان را در سه نقطه تاسيس کنيم.

الماسي تصريح کرد: براي فصل آينده هم با يک حامي مالي قوي به توافق رسيده‌ايم و اين حامي مالي را در تالار اداره ارشاد شهرستان انزلي معرفي خواهيم کرد و حتي از استاندار محترم هم خواهش کرده‌ايم در اين جلسه شرکت کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها