کد خبر: ۲۱۶۵۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598"خالد المنصوب" روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبري العالم همه طرح هاي منطقه اي و بين المللي ارايه شده درباره بحران يمن را مردود دانست و گفت: ملت يمن که تاکنون هشت ماه در برابر رژيم صالح پايمردي کرده اند قدرت يکسره کردن کار اين رژيم را دارند.

وي افزود: جوانان انقلابي يمن توانايي لازم را براي تغيير ريشه اي رژيم علي عبدالله صالح و به دست گرفتن رهبري اين کشور دارا هستند.

اين تحليلگر سياسي يمني تاکيد کرد : انقلابيون يمني راه حل هاي نيمه کاره و قراردادهاي سياسي را نمي پذيرند بنابراين همه کساني که با رژيم صالح مذاکره مي کنند در واقع به دنبال راهي براي حفظ اين رژيم هستند.

وي در ادامه با بيان اينکه عبدالله صالح اهميتي براي يمن و ملت يمن قايل نيست ، خاطر نشان کرد : تنها دغدغه صالح تسويه حساب با دشمنان خود در يمن است و به همين منظور به کشور بازگشته است.

تحليلگر سياسي يمني سپس طرح شوراي همکاري خليج فارس را طرحي سعودي عنوان وخاطرنشان کرد: رژيم سعودي از سوي آمريکا و غرب اجازه يافته است که هرگونه اقدامي را در يمن انجام دهد بنابراين طرح شوراي همکاري خليج فارس در واقع طرح آمريکا و غرب به شمار مي رود و به همين سبب کاملا از سوي مردم و جوانان انقلابي مردود است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها