کد خبر: ۲۱۹۱۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس از انتشار تصاویر ماهواره‌ای جدید از افزایش فعالیت در سایت موشکی کره شمالی، تحلیل‌گران امروز (شنبه) احتمال آزمایش هسته‌ای این کشور را طی چند روز آتی بعید ندانستند.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این گزارش که از سوی موسسه علوم و امنیت بین‌المللی (ISIS) منتشر شد، نشان می‌دهد که پیونگ‌یانگ در آستانه انجام آزمایش هسته‌ای زیرزمینی است. این تصاویر که روز جمعه گرفته شده است، افزایش تحرکات در نزدیکی ورودی یک تونل زیرزمینی را نشان می‌دهد.

موسسه علوم و امنیت بین‌المللی اعلام کرد: این تصاویر نشان می‌دهد که فعالیت‌های خاصی در پورتال جنوبی این سایت که به احتمال زیاد آزمایش هسته‌ای جدید قرار است در آن انجام شود، دیده می‌شود. تحلیل‌گران تصاویر ماهواره‌ای که روز چهارشنبه گرفته شده و از سوی موسسه آمریکایی ‌- کره‌ای دانشگاه جان هاپکینز منتشر شده بود نیز افزایش فعالیت‌ها در سایت آزمایشی پانگی ری را نشان می‌دهد.

این موسسه اعلام کرد که تصاویر گرفته شده کیفیت بالایی دارند و صحت گفتار تحلیل‌گران را تائید کرد و نشان می‌دهد که آماده‌سازی‌ها در این سایت همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها