کد خبر: ۲۱۹۶۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس از اختلاف‌نظرهاي به وجود آمده ميان دايي و وزارت ورزش و به دنبال آن تغيير و تحولات در هيأت مديره پرسپوليس، اين‌گونه به نظر مي‌رسد ادامه همكاري دايي و پرسپوليس سرانجام خوشي نداشته باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، علي دايي كه در همان بدو اعلام واگذاري باشگاه پرسپوليس، يكي از دوستان تاجرش را به عنوان خريدار راهي وزارت ورزش كرد و بنا به گفته نزديكان دايي اين فرد پرداخت بدهي‌هاي باشگاه را هم قبول كرده بود اما وزارت ورزش از قبول اين پيشنهاد شانه خالي مي‌كند و با اين واكنش عملاً براي ادامه همكاري با دايي به قول معروف رخ نشان مي‌دهد. در همين حال گفته مي‌شود دايي هم بيكار ننشسته و با پايان فصل سريعاً برنامه تمريني و ليست بازيكنانش را به پنجعلي مي‌دهد تا اين‌گونه به وزارت ورزش يادآوري كند كه قراردادش با پرسپوليس 3 ساله است و حاضر نيست كنار برود.

 

دايي كه اكنون با مصاحبه عليه عملكرد وزارت ورزش قصد دارد آن‌ها را در عملي انجام شده قرار دهد حتي براي وزارت ورزش پيغام فرستاده در صورت فسخ يك طرفه قرارداد از سوي وزارت ورزش به كميته انضباطي و در نهايت به فيفا شكايت خواهد كرد، مگر آن كه وزارت ورزش در اين جنگ زرگري كوتاه آمده و رأي به ابقاء دايي دهد كه با توجه به شرايط بحراني باشگاه دور از ذهن نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها