کد خبر: ۲۲۰۳۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
6 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی دیروز بار دیگر حریم هوایی لبنان را نقض کردند و پس از چندساعت پرواز آسمان این کشور را ترک کردند.

به گزارش 598 به نقل از فارس از پایگاه خبری "المنار"، ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 6 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی صبح دیروز به حریم هوایی لبنان تجاوز کردند.

بر اساس این گزارش، 6 فرونده جنگنده رژیم صهیونیستی 10:30 صبح دیروز از شهرک "رمیش" وارد حریم هوایی لبنان شدند و پس از چند ساعت پرواز بر فراز آسمان لبنان در ساعت 12:45 از بالای شهرک "علما الشعب" خاک لبنان را ترک کردند.

پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز لبنان ، نقض آشکار قطعنامه1701  شورای امنیت سازمان ملل است . قطعنامه1701 که در پایان تهاجم33 روزه رژیم صهیونیستی ضد لبنان در سال2006 تصویب شد ، این رژیم را از اقدامات خصمانه ضد لبنان برحذر می دارد.

رژیم صهیونیستی تاکنون با بی اعتنایی به درخواستهای مکرر سازمان ملل و نقض قطعنامه های شورای امنیت از جمله قطعنامه1701 ، هزاران بار حریم هوایی ، زمینی و دریایی لبنان را نقض کرده است.

حمایتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی نقش عمده ای در تداوم اقدامات تجاوزکارانه این رژیم اشغالگر در منطقه دارد و همواره تداوم و تشدید اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در منطقه از جمله علیه لبنان با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها