کد خبر: ۲۲۰۵۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
نمایندگان فدراسیون جهانی وزنه برداری با سفر به کازان روسیه بازدید فنی را از مراحل مختلف اماده سازی برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان داشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با توجه به این که شهر کازان روسیه تا مدتی دیگر برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان را میزبانی خواهد کرد، در فاصله زمانی باقی مانده تا آغاز این رقابتها آتیلا ادامفی مدیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری و اوا موسکا مدیر بخش توسعه و آموزش و پرورش فدراسیون جهانی وزنه برداری به کازان روسیه رفتند تا بازدیدی در خصوص مراحل مختلف اماده سازی و تدارک مسابقات قهرمانی جوانان جهان داشته باشند.

نمایندگان فدراسیون جهانی وزنه برداری همچنین در سفر خود به روسیه بازدیدی را با سرگئی سیرتسوف رییس فدراسیون وزنه برداری روسیه داشتند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان از بیستم تا بیست و هشتم ژوئن(سی ام خرداد تا هفتم تیر ماه) به میز بانی کازان روسیه برگزار می شود.

پولاد مردان جوان ایران پس از یک سال غیبت ،بر روی تخته مسابقات جهانی سال 2014 خواهند رفت. آخرین حضور تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به سال 2012 باز می گردد که در ان رقابتها سعید محمد پور قهرمان دسته 94 کیلوگرم شد. بهادر مولایی نایب قهرمان دسته فوق سنگین شد و سعید سیار مدال برنز دسته 105 کیلوگرم را برگردن اویخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها