کد خبر: ۲۲۰۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛
در نامه ای که در 26 شهریورماه امسال گروه امیرمنصور آریا به دادستان کل کشور می‌نویسد، اموال این گروه را 4700 میلیارد تومان اعلام می‌کند که براساس بررسی‌های اولیه قوه قضائیه، این رقم خارج از واقعیت نیست اما هنوز به صورت رسمی میزان اموال گروه آریا برآورد نشده است. در این میان، اظهارات اژه‌ای نشان می دهد که با این اموال می توان به میزان تخلف رخ داده شده منابع را به بانکها بازگرداند.


اعترافات اولیه آریا
امیر منصور خسروی که در بازداشت به سر می برد، آیا تاکنون اعترافاتی داشته است؟ پاسخ این پرسش را می توان در لابه‌لای اظهارات نماینده ویژه قوه قضائیه جستجو کرد. در بخشی از اظهارات اژه‌ای اشاره شد که وی در صحبت‌هایی که صبح دوشنبه با خسروی و همدستانش داشته است، آنان گفته اند که فقط به بانک ملی 3 هزار میلیارد تومان بدهی سررسیده شده و نشده دارند. این رقم به غیر رقمی است که بانکهای دیگر درگیر این فساد بزرگ مالی هستند.

همچنین آنان اعتراف کرده اند که منابع بانکی را علاوه بر تامین سرمایه اولیه تاسیس بانک آریا به میزان 200 میلیارد تومان، در جاهای دیگر هم این منابع را هزینه کرده اند؛ از جمله خرید ساختمانی 135 میلیارد تومانی برای این بانک در تهران.

مالکیت برخی شرکتهای زیرمجموعه امیر منصور آریا که شرکتهای تودرتوی زیادی در دل آنها جای گرفته، بعضا به نام افراد تغییر کرده است تا ردیابی نشود اما اژه‌ای تاکید کرد که این گونه اموال خسروی نیز یا شناسایی شده و یا خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها