کد خبر: ۲۲۱۲۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز گفت: در کنار مسائل مالي مشکلات فني هم باعث شد تا به ليگ يک سقوط کنيم.

 

محمد عاري در مورد علت سقوط تيم فجرسپاسي شيراز به ليگ يک گفت: اصلاً دنبال مقصر نيستيم، چون يک فصل مشکل داشتيم. وقتي تيمي سقوط مي‌کند همه مقصر هستند و ما هم نمي‌خواهيم شخص خاصي را محکوم کنيم و چيزي را گردن کسي بياندازيم.

به نقل از تسنيم، وي در خصوص صحبت‌هاي مهرزاد معدنچي مبني براي اينکه ياوري مقصر سقوط فجر به ليگ يک است،‌ اظهار داشت: آقاي جعفري گفته کسي در مورد مقصر سقوط حرفي نزند و حالا اگر معدنچي صحبتي کرده مسئوليتش با خودش است.

سرپرست تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز درباره مشکلات اين تيم در فصل پيش عنوان کرد: مشکلات زياد بود. قرار است در اين هفته جلسه‌اي را برگزار کنيم تا در مورد آينده فجر تصميم‌گيري شود. نمي‌خواهم بيشتر از اين وارد مسائل جزئي شوم ولي بايد از باشگاه پشتيباني شود. البته نمي‌خواهم از حرف‌هاي من سوءبرداشت شود و بعضي‌ها فکر کنند که مي‌خواهيم سقوط فجر را به مسائل مالي ربط دهيم.

عاري ادامه داد: در کنار مسائل مالي مشکلات فني هم باعث شد تا به ليگ يک سقوط کنيم. پس نبايد تمام تقصيرات را گردن يک نفر و يا يک جريان بياندازيم. بهتر است در اين مورد بيشتر بحث نشود. من حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم ولي الان وقت گفتن آنها نيست.

وي در مورد آينده محمود ياوري در تيم فجر سپاسي خاطرنشان کرد: ابتدا بايد تکليف باشگاه روشن شود و بعد در مورد سرمربي تصميم‌گيري کنيم. بايد مشخص شود که چه کسي متولي باشگاه فجر است و چطور مي‌خواهيم در ليگ يک به ميدان برويم. وقتي تکليف اين موارد روشن شد آن وقت در خصوص سرمربي هم تصميم‌گيري مي‌کنيم.

سرپرست تيم فوتبال فجرسپاسي تصريح کرد: دوست ندارم عوامل سقوط فجر به رسانه‌ها کشيده شود. ما فرازو نشيب‌هاي زيادي را پشت سر گذاشتيم و حرف زدن هم مشکلي را حل نمي‌کند. اگر بخواهيم چيزي بگوييم فقط مظلوم‌ مظلوم‌تر مي‌شود و ظالم ظالم‌تر.

عاري در پاسخ به اين سؤال که آيا امکان دارد سرنوشت فجر مانند برق شيراز شود، گفت: باشگاه فجر متعلق به جعفري و يا عاري نيست و ما فقط عوامل اجرايي هستيم. چقدر آقاي جعفري دعوا کند؟ چقدر خودش را براي گرفتن کمي پول خراب کند؟

وي در پايان اظهار داشت: ما اگر مي‌خواستيم ليگ برتري بمانيم بايد در نيمه اول بازي برگشت با پيکان کار را تمام مي‌کرديم. وقتي کاپيتان تيم (معدنچي) در بازي رفت‌وبرگشت موقعيت‌هاي مسلم گلزني را هدر مي‌دهد چه بايد بکنيم، آن هم در شرايطي که سرنوشت تيم به يک گل بستگي داشت؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها