کد خبر: ۲۲۲۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۰
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حیثیت سیاسی و نظامی آمریکا در نبرد با فرزندان این آب و خاک در خلیج فارس غرق شد.
به گزارش 598 به نقل از فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در بیست و چهارمین سالروز نبرد مستقیم رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با نیروهای آمریکایی درخلیج فارس اظهار داشت: امروز در شرایطی سالگرد شهادت شهید مهدوی و یارانش را برگزار می‌کنیم که نیروی دریایی سپاه با تمام توان خود امنیت خلیج فارس را برقرار کرده‌اند.
وی افزود: شهدای خلیج فارس در مهرماه سال 66 با قایق‌های تند رو در حال گشت زنی در اطراف جزیره فارسی بودند که مورد حمله نیروهای آمریکایی قرار گرفتند و با مقاومتی تحسین برانگیز جوابی قاطع به متجاوزان دادند.
رزمجو گفت:‌ شهیدان " نادر مهدوی، بیژن گرد، مجید مبارکی، غلامحسین توسلی، خداداد آبسالان، مهدی محمدی‌ها ، نصرالله شفیعی و اسحاق دارا" شهدای خلیج فارس هستند.
وی اضافه کرد: امروز امنیت خلیج فارس آنچنان برقرار است که دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکا تحت هیچ شرایطی نمی توانند کوچک‌ترین تهدیدی را علیه نظام اسلامی ایران در این آبراه بین المللی انجام دهند.
رزمجو بیان کرد: شهید مهدوی و یارانش در این نبرد نابرابر ابهت ابرقدرتی امریکای متجاوز را در آبهای خون رنگ خلیج فارس شکستند و برگ زرینی به تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران و استان بوشهر افزودند.
وی یادآورشد: باتوجه به اینکه تداوم انقلاب نیاز به ایثار، فداکاری و روحیه شهادت طلبی دارد باید برای نهادینه کردن این مهم اهتمام جدی انجام شود.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فداکاری از ویژگی های برجسته شهدای خلیج فارس بود گفت: نشر فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای نظام اسلامی است.
رزمجو گفت: امروز امنیت خلیج فارس آنچنان برقرار است که دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکا تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند کوچک‌ترین تهدیدی را علیه نظام اسلامی ایران در این آبراه بین المللی انجام دهند.
وی اضافه کرد: بیداری اسلامی امروز ملت‌ها و کشورهای مسلمان و غیرمسلمان نشات گرفته از پند و اندرزهای شهدای ایران بویژه شهدای خلیج فارس است که با شجاعت و ایثار در مقابل ظلم و زور زورگویان عالم ایستادند و شجاعانه از اسلام دفاع کردند.
فرمانده ارشد سپاه دراستان بوشهر بیان کرد: امروز همه افتخارات ملت ایران منوط به حماسه آفرینی شهدا، ایثارگران و جانبازان است و شهدای خلیج فارس سمبل این افتخارات به شمار می روند.
رزمجو، با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز، از برکات خون شهدای والا مقام و رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، اضافه کرد: ارتقای عزت واقتدار نظام اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی، دستاورد رشادت این دلاورمردان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها