کد خبر: ۲۲۲۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۴ مهر ۱۳۹۰
هجمه و حملات رسانه ای برنامه ریزی شده و گسترده علیه جبهه پایداری توسط برخی رسانه های حامی فتنه تا حدی است که این روزها عده ای برای رسیدن به قدرت حتی از تحریف سخنان بزرگان نیز ابائی ندارند.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، برخی از چهره ها و رسانه های حامی فتنه این روزها سعی دارند تا طراح جبهه پایداری و پشت پرده آنرا جراین انحرافی القا کنند لذا برای واکاوی علل این اتهام زنی های سیاسی، به سراغ حجت الاسلام روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو و عضو هئیت علمی موسسه امام خمینی (ره) رفتیم.

حجت الاسلام روانبخش در این باره به خبرنگار "بی باک" گفت: در اوائل انقلاب و در گرماگرم مقابله ایران با رژیم جنایتکار بعثی ، صدام وحامیانش برای فریب افکار عمومی جهان اسلام و ملت ها، ایران را به خرید اسلحه از رژیم صهیونیستی متهم می کردند. این سناریو در طول جنگ تحمیلی بارها از سوی غربیها و رژیم صدام تکرار شد، و حضرت امام(ره) هر بار به نحوی این توطئه را خنثی کردند . یکبار حضرت امام (ره) در واکنش به این توطئه و لجن پراکنی فرمودند: "اگر اسرائیل انگشتش را به بحر محیط بزند ، نجس می شود . چون این ها احساس کردند می خواهند از باب اینکه من کمک کردم ایران را بدنام کنند."

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) افزود: کسانیکه در پشت پرده با جریانات انحرافی قدیم و جدید و جریانات فتنه وحدت دارند، برای تخریب جبهه پایداری این شایعات را پخش می کنند در حالیکه ما عملکردمان هم در ایام فتنه و هم در مقابل جریان انحرافی واضح و روشن است.

ایشان اظهار داشت: اولین چهره شاخصی که بر علیه جریان انحرافی موضوع گرفت و در مناسبتهای مختلف با سخنرانی های شجاعانه و روشنگرانه این جریان را رسوا نمود، حضرت علامه مصباح یزدی بود حال برخی که تا دیروز دستشان در دست فتنه گران و جریانات انحرافی سابق بوده است و امروز نیز برخی از همانها در پشت پرده با جریان انحرافی در ارتباطند و تا کنون هیچ گونه موضعگیری شفافی در مقابل جریان فتنه و انحرافی نداشته اند، قد علم کرده اند و اعضای جبهه پایداری را به این نوع مسائل متهم می کنند در حالیکه موسس جبهه پایداری شخصیتی بزرگ و مطهری زمان می باشد.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو گفت: یک ضرب المثلی در عرب داریم که می گویند این مطلب آن قدر عجیب و خنده دار است که " مما تضحک به الثکلا" از آن چیزهایی است که مادر بچه مرده را هم به خنده وا می دارد. عجیب است که جبهه پایداری که اساس آن برای مقابله با جریان انحرافی و جریان فتنه شکل گرفته است الآن متهم به همکاری با جریان انحرافی شده و حامیان فتنه ادعا می کنند که در بعضی از استانها نامزدهایشان مشترک است و از سوی جریان انحرافی حمایت می شوند! لذا توصیه می کنم که این طالبان قدرت برای تخریب مخالفین خود، لااقل انصاف داشته باشد. حرفی را بزنند که کسی یک هزارم درصد احتمال صحت آن را بدهد.

حجت الاسلام روابخش در ادامه عنوان کرد: به اعتقاد من از آنجا که اعضای جبهه پایداری همگی انسانهای وارسته و پاکی و انقلابی واقعی هستند، مخالفان بهانه ای ندارند جز اینکه به سراغ اینگونه امور روند و چون جریان انحرافی در کشور منفور است فکر می کنند اگر اتهام ارتباط با این جریان را به جبهه پایداری بزنند، از منفوریت شان به این جبهه سرایت می کند امّا موسس جبهه پایداری حضرت علامه مصباح یزدی است که ایشان اولین کسی است که آمد و علیه جریان انحرافی شمشیر کشیدند. اصلا جریان فراماسونری جدید را علامه مصباح مطرح کردند. هفته نامه پرتو اولین رسانه ای بوده که در سال 85 علیه جریان انحرافی تحت عنوان خطر نفوذیها خطاب به آقای رئیس جمهور مطلب نوشته است و گام به گام سایه جریان انحرافی را دنبال کرده تا رسیده به بحث فراماسونری که این جریان فراماسونری را با کدهای آن  بر حرفهای لیدر جریان انحرافی و مبانی آن تطبیق کرده است و علاوه بر آن مقالات که در آنجا چاپ شده در دفتر پژوهشهای فرهنگی کتابی چاپ کردیم تحت عنوان شکل گیری فراماسونری جدید در ایران که ریاست دفتر پژوهشهای فرهنگی را علامه مصباح یزدی بر عهده دارند بخشی از این کتاب را آقای دکتر سلیمانی یکی از شاگردان علامه مصباح یزدی نوشته و بخش سوم این کتاب را بنده نوشتم که راجع به تطبیق جریان انحرافی و فراماسونری است و این کتاب تا به حال دو بار تجدید چاپ شده است. دو همایش پیرامون فراماسونری و جریان انحرافی برگزار کردیم. یکی در موسسه حضرت امام (ره) تحت اشراف علامه مصباح و دیگری در دفتر پژوهشهای فرهنگی که سراسری بوده است.

وی همچنین گفت: آقایانی که چنین ادعایی کرده اند خودشان یک سطر درباره جریان فتنه و انحرافی حرف زده اند که در جایی ثبت شده باشد که آن وقت چنین جبهه ای که این گونه اعضای پاکی  در آن حضور دارند را به همراهی با جریان انحرافی متهم می کنند؟!  افرادی که برخی از آنها قربانی ایستادگی در برابر جریان انحرافی می باشند امثال آقای دکتر لنکرانی ، دکتر الهام،  آقای محصولی، اینها قربانیان جریان انحرافیند.


عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) افزود: همین چند روز پیش حتی آقای دکتر لنکرانی را از مدیر مسئولی یک نشریه هم عزلش کردند و او را تحمل نکردند که یک نشریه پزشکی که تخصص وی می باشد را اداره کند، آن وقت برخی ادعا می کنند که آقای لنکرانی با جریان انحرافی همفکر است! آقای حسینیان، دکتر آقا تهرانی ، دکتر زارعی، دکتر کوچک زاده، دکتر بی ریا و ... کدام یک موضع شفافی در مقابل جریان انحرافی نداشته اند؟! اصلا آقای دکتر بی ریا به خاطر همین جریان انحرافی از دولت استعفا کرد و بیرون آمد.

حجت الاسلام روابخش تاکید کرد: به اعتقاد من علت تهاجم به جبهه پایداری موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیر این جبهه است. گفتمان جبهه پایداری یک گفتمان اصولگرایی است و از عنوان آن هم پیدا است پایداری بر اصول انقلاب می باشد و شاخص هایی که ارائه کرده است؛ مورد توجه تمام اصولگرایان و مردم متدین در سراسر کشور قرار گرفته است. کسانی که دارای اخلاصند و ولایت پذیری عملی خود را در زندگیشان نشان داده اند و صادقانه با مردم برخورد کرده اند و در فتنه 88 هم شفاف عمل کردند و با جریان انحرافی هم زاویه داشتند این ویژگیها خصائصی است که مورد توجه همه اصولگرایان و متدینانی که در کشور هستند قرار گرفته است جالب این که حتی نیروهایی که در استانها در دفتر برخی احزابی هستند که آنها در 7+8 حضور دارند ، به جبهه پایداری پیوسته اند و پای همین اصول ایستاده اند. لذا بنده که برای سخنرانی به استانهای مختلف سفر می کنم، آنها همه می آیند و اظهار می کنند که ما طالب و شیفته مسائلی هستیم که جبهه پایداری مطرح می کند و در عمل نیز اثبات کرده است و بر اساس این اصول می خواهیم حرکت کنیم بنابراین مطلبی نیست که کسی نخواهد آنرا بپذیرد.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو افزود: اگر کسی این اصول را نپذیرد، اصلا اصولگرا نیست و بنابراین همان طور که خود حضرت آیت الله مهدوی کنی هم بدان اشاره فرمودند؛ اصولگرا کسی است که با جریان انحرافی زاویه داشته باشد و در فتنه 88 شفاف عمل کرده باشد چون این گفتمان، گفتمان غالب در کشور می باشد و امروز جبهه پایداری در سایر استانها و در سرتاسر کشور شناخته شده است و همان جریانی که انتخابات 84 را رقم زد و در سال 88 هم فتنه را خواباند و 9 دی را رقم زد، پشت این جریان فکری می باشد یعنی با این شاخصها می خواهد وارد عرصه سیاسی بشود.

شاگر علامه مصباح یزدی تصریح کرد: برخی که با این جبهه مخالفت می کنند علتش این است که به وضوح شاهند مجموعه های تاسیس شده توسط آنها برای تصاحب کرسی های مجلس ، با بی اقبالی مردم مواجه شده است و از طرفی خوب می دانند که اگر گفتمان جبهه پایداری در کشور فراگیر و غالب شود، آن وقت کسی به آن افراد رای نمی دهند و به قطع آنها از صندلی مجلس محروم می شوند لذا به همین دلیل است که با این جبهه مخالفت می کنند والا مخالفت با جبهه ای که مواضعش در قبال فتنه و جریان انحرافی آنچنان شفاف است، که احدی در آن شک ندارد، به چه معنا می تواند باشد؟!

حجت الاسلام روابخش افزود:  مخالفت کردن با جبهه پایداری یعنی مخالفت کردن با پایداری بر اصول. البته بعضی افراد هم هستند که ساده اند و توجه ندارند از هیمن رو توسط برخی افراد سیاست زده و حامی فتنه بازی می خورند. آنهایی که اساس اصولگرایی را قبول ندارند و در فتنه 88 در راس فتنه بودند و تکیه گاه اصلی فتنه بودند بارها برخی از اصولگرایان را فریب داده اند. لذا ممکن است برخی افراد باز هم توسط این افراد فریب بخورند و علیه جبهه پایداری موضع گیری بکنند تا این اتفاق مهم در کشور نیافتد.

وی گفت: به هر صورت عمده دلیل هجمه علیه جبهه پایداری یا دلیلش جنبه شخصی و حزبی دارد که عده ای خوف آنرا دارند تا از کرسیهای مجلس باز مانند یا بر اساس یک ئوطئه و دسیسه برنامه ریزی شده توسط برخی جریانات انحرافی و فتنه می باشد که در فریب کاری ید طولایی دارند و بارها افراد مختلف را فریب داده اند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در ادامه گفت: جالب اینکه ما هنوز در بسیاری از استانها نرفتیم و دفتری هم تشکیل ندادیم تا لیستی مشخص کنیم و جریان انحرافی هم که تا کنون لیستش مشخص نیست. پس این آقایان از کجا به اشتراک لیست ها پی برده اند مگر اینکه بگویند اجنه استخدامی شان چنین پیامی داده اند!


وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه تقوای سیاسی در کشور ما رعایت نمی شود بنده به نوبه خود از آقایانی که اینگونه مواضعی را اتخاذ می کنند؛ می خواهم که در عرصه سیاسی کشور تقوای سیاسی را رعایت کنند و اگر می خواهند فرد یا گروه و یا جبهه ای را نقد بزنند، اشکالی را مطرح کنند که وارد باشد نه مساله ای که تنها یک اتهام زنی سیاسی است و البته مردم هم به موقع همچون گذشته پاسخ این گونه افراد را خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها