کد خبر: ۲۲۳۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ستاره جوان پرسپولیس گفت: «فقط کاش روزی سرمربی تیم‌ملی‌ دلیل قانع کننده ای برای خط خوردن پیام صادقیان نه برای من بلکه برای مردم داشته باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نود، بعد از اعلام لیست نهایی تیم‌ملی‌ فوتبال برای جام‌جهانی توسط کارلوس کی‌روش با خط خوردن عده ای از بازیکنان باید منتظر حاشیه ها و مصاحبه های برخی از بازیکنان خط خورده باشیم.

 

یکی از کسانی که در لیست نهایی حضور نداشت و به گواه همه کارشناسان و مردم جزو فوتبالیست های خوب و موفق لیگ و استعدادهای ایران در سالی که گذشت بود، پیام صادقیان یکی از ستاره های کنونی و حال حاضر فوتبال ایران پس از خط خوردن از تیم‌ملی‌ و عدم حضورش در لیست نهایی در مصاحبه ای جنجالی حرف های جالبی می‌ زند.

 

او در مورد خط خوردنش می‌ گوید: «می‌ دانستم که خط می‌ خورم از اینکه در لیست نهایی تیم‌ملی‌ کشورم حضور ندارم واقعا ناراحتم و احساس خوبی ندارم. این حق من نبود و اگر عدالت برقرار می‌ شد من در تیم‌ملی‌ کشورم حضور داشتم و به عنوان سربازی کوچک به تیم‌ملی‌ ایران کمک می‌ کردم. اما با تمام این احوال برای تیم‌ملی‌ فوتبال کشورم و سربلندی نام ایران آرزوی موفقیت می‌ کنم.»

 

ستاره فوتبال پرسپولیس در ادامه می‌ گوید: «من اگر مارادونا هم بودم خط می‌ خوردم چرا که پس از درخششم در بازی با کویت در تمرینات حس می‌ کردم که کی‌روش فوتبال من را قبول ندارد و علاقه ای به فوتبال من ندارد. نمی‌ دانم چه بگویم شرایط سختی را پشت سر می‌ گذارم اما خوشحالم که مردم فوتبال مرا دیده اند و می‌ دانند که پیام صادقیان چطور فوتبالیستی است.»

 

صادقیان که خیلی ناراحت بود و ناراحتی اش را کنترل می‌ کرد در پایان می‌ گوید: «در اردوی آفریقای جنوبی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در هر تمرین با درخششم مورد تحسین قرار می‌ گرفتم و خط خوردنم مشخص می‌ کند که عواملی دیگر تعیین کننده بود. رضا نوروزی هم در هر تمرین گلزنی می‌ کرد اما او هم خط خورد. این ها همه نشان می‌ دهد که خط خوردن ما فوتبالی نبود.»

 

وی می‌ افزاید: «من سخت تلاش می‌ کنم و از تلاش دست برنمی دارم و مطمئن هستم روزی به هدفم می‌ رسم. فقط کاش روزی سرمربی تیم‌ملی‌ دلیل قانع کننده ای برای خط خوردن پیام صادقیان نه برای من بلکه برای مردم داشته باشد. به امید سربلندی تیم ایران در جام‌جهانی و موفقیت هم ایرانی ها.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها