کد خبر: ۲۲۳۷۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
شانس مهاجم کلمبيايي تيم فوتبال موناکو براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل افزايش پيدا کرد.

 

رادامل فالکائو، مهاجم تيم فوتبال موناکو به تمرينات اين تيم بازگشت و براي اولين بار از زمان مصدميت خود در ماه ژانويه پا به توپ شد. فالکائو 28 ساله که گفته مي‌شد پارگي رباط صليبي‌اش در يکي از بازي‌هاي موناکو در جام حذفي فرانسه او را از حضور در اردوي جام جهاني 2014 محروم مي‌کند در فهرست اوليه 30 نفره خوسه پکرمن، سرمربي تيم ملي کلمبيا قرار گرفته و اميدوار است در 26 روز باقيمانده تا آغاز جام جهاني آمادگي خود را افزايش بدهد.

امشب (شنبه) موناکو آخرين بازي اين فصل خود در لوشامپيونه را در خانه برابر بوردو انجام مي‌دهد و فالکائو توانست در تمرينات پيش از اين بازي حضور پيدا کند تا شانس خود را براي قرار گرفتن در فهرست 23 نفره کلمبيا افزايش دهد.

فالکائو در اين خصوص به نشريه مارکاي اسپانيا گفت: حضور در جام جهاني برزيل با آمادگي جسماني صددرصدي يک کار غيرممکن است، چون من اين فصل زمان کمي براي بازي کردن داشته‌ام. در مجموع بايد بگويم اگر وضعيت خوبي داشته باشم به جام جهاني خواهم رفت. اگر ببينم که از آمادگي‌ام مطمئن نيستم و چيزي براي ارائه به تيم ندارم، منطقي عمل خواهم کرد و از تيم کنار مي‌کشم.

وي ادامه داد: من هر هفته بهتر و آماده‌تر مي‌شوم. روند درمان زانوي من پيشرفت خوبي داشته است و از اين بابت بسيار خوشحالم. مي‌‌توانم بگويم که زانويم مشکلي ندارد. من هر روز تمرينات ساده‌اي انجام مي‌دهم و رفته رفته به حرکات پا به توپ عادت خواهم کرد.

تيم ملي کلمبيا در مرحله گروهي جام جهاني 2014 در گروه C اين رقابت‌ها با تيم‌هاي يونان، ساحل عاج و ژاپن رقابت‌ خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها