کد خبر: ۲۲۵۴۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ با اعلام این که کمیته‌ فنی عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی را بررسی می‌کند می‌گوید: برادران عالمیان مشکلی درباره خدمت سربازی ندارند.

احسان باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه فدراسیون پینگ‌پنگ برای حضور در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: بر اساس صحبتی که رییس فدراسیون پینگ‌پنگ داشته است، جلسه‌ای با آقای سجادی برگزار شده تا مشخص شود که پینگ‌پنگ ایران به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود یا خیر.

وی در عین حال تصریح کرد: اما آقای زارع پور عنوان کرده که اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی قطعی است و حالا هم تلاش می‌شود تا بانوان نیز به این رقابت‌ها اعزام شوند.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: آقای زارع پور اعلام کرده که احتمالا ایران در کشورهای اتریش، سوئد یا مجارستان اردو می‌زند و حالا باید منتظر بود تا مشخص شود کدام یک از این اردوها قطعی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوهای احتمالی مانند اردوی مجارستان یک هفته‌ای خواهد بود؟ گفت: فکر نمی‌کنم اردوی پیش‌بینی شده طولانی باشد. البته منتظر جلسه کمیته‌ فنی هستیم تا مربیان تیم ملی برنامه خود را ارائه دهند.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا جعفری پور به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون همکاری خود را ادامه خواهد داد و آیا در کمیته‌ فنی در این باره صحبت می‌شود؟ گفت: در جلسه کمیته‌ فنی بحثی درباره سرمربی تیم ملی نیست و قرار است گزارش عملکرد تیم ملی و سرمربی در مسابقات جهانی مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ درباره مشکل سربازی برادران عالمیان هم اظهار کرد: برادران عالمیان مشکلی در رابطه با خدمت سربازی شان ندارند و آنقدر که فدراسیون در این باره پیگیر کار آنها است شاید خودشان پیگیر نباشند.

وی ادامه داد: برادران عالمیان سربازان آماده به خدمت هستند که باید 19 فروردین به پادگان آموزشی می‌رفتند، اما زمان اعزام آنها با اردوی تیم ملی همزمان شد که دو ماه فرصت گرفتیم و با این حساب برادران عالمیان باید 18 خرداد ماه برای گذراندن دوران آموزشی به پادگان بروند.

باقری اضافه کرد: قرار است پس از دوران آموزشی از سوی اداره کل تربیت بدنی نیروهای مسلح برادران عالمیان به فدراسیون معرفی شوند تا دوران خدمت خود را به عنوان سرباز قهرمان در این فدراسیون سپری کنند.

وی در ادامه از برگزاری سمینار سالانه پینگ‌پنگ خبر داد و گفت: در این سمیار 25 استان حضور داشتند و تقویم سالانه ورزشی پینگ‌پنگ مشخص شد. همچنین رتبه بندی استان‌ها در سال 92 نیز در این جلسه اعلام شد که بر این اساس هیات های اصفهان، خوزستان و مازندران به ترتیب به عنوان بهترین هیات‌های استان در سال گذشته معرفی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها