کد خبر: ۲۲۵۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۷ مهر ۱۳۹۰
علي عباسپور (برادر زدن عبدالله جاسبي)‌كه جزو مردودين فتنه 88 محسوب مي‌شود، به جبهه پايداري حمله كرد و از اينكه اين جبهه با سهم ويژه لاريجاني و قاليباف مخالف است، به شدت انتقاد كرد.

به گزارش 598، وي در گفت‌وگو با خبرآنلاين (رسانه حامي لاريجاني كه يكي از چندين رسانه موظف به تخريب جبهه پايداري است)، مدعي شد كه جبهه پايداري سهم خواهي مي‌كند.

در حالي كه اعضاي جبهه پايداري با تأكيد بر كارآمدي نسبي مدل 6+5 تأكيد مي‌كنند كه همان مدل قابليت اجرا دارد، عباسپور در قامت سخنگوي جبهه پايداري نيز ظاهر شد و گفت: اين نگراني وجود دارد که رويکرد جدايي طلبانه جبهه پايداري، خدشه​اي به اتحاد اصولگرايي وارد کند، بحث​هايي که اين روزها جبهه پايداري در اعتراض به 8+7 مطرح مي​کنند را چهار سال پيش رايحه خوش خدمت در قبال 6+5 مي​گفتند.

وي با بيان آنها در هر دو برهه، بحث سهم​خواهي را مطرح کرده و مي​کنند، افزود: جبهه پايداري با اين انديشه پيش مي​رود که در آينده، مسائل در 8+7 به سهم خواهي​هايي منتهي خواهد شد. از اين رو از هم اکنون در تلاش است که دست قوي​تري را براي سهم خواهي​هاي آتي در اين تشکل داشته باشد. تفکر نشات گرفته از 6+5 اين نگراني را در جبهه پايداري ايجاد کرده که به سمت سهم​خواهي رفته است.

عباسپور در بخش ديگري از اين مصاحبه حرف دلش را نيز گفت و در شرايطي كه مي‌داند با حذف سهم ويژه لاريجاني و قاليباف شرطي براي قرارگرفتن در ليست اصولگرايان ندارد، گفت: خطاي ديگر جبهه پايداري در جبهه گرفتن مقابل شخصيت​هايي چون آقايان قاليباف و لاريجاني است. آنها با اين دو رجل سياسي مشکل دارند و به همين دليل از حضور نمايندگان‌شان در 8+7 خوشحال نيستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها