کد خبر: ۲۲۵۹۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم سرخپوشان منچستر به دنبال اين است تا توانايي‌اش را در جام جهاني برزيل به اثبات برساند.

 

دني ولبک، مهاجم منچستريونايتد در خصوص انتخاب سرمربي فصل بعد شياطين سرخ گفت: وقتي شنيدم لوئيز فن‌خال به عنوان سرمربي جديد منچستريونايتد انتخاب شده است، خيلي خوشحال شدم. او انسان و مربي بزرگي است و وقتي به روزمه کاري‌اش نگاه مي‌کنيد مي‌بينيد که تاکنون تيم‌هاي بزرگي را هدايت کرده است.

باشگاه منچستريونايتد اخيراً به صورت رسمي اعلام کرد با لوئيز فن‌خال، سرمربي کنوني تيم ملي هلند به توافق رسيده است و اين مربي هلندي پس از پايان رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل به مدت سه سال هدايت شياطين سرخ را بر عهده خواهد گرفت.

مهاجم 23 ساله شياطين سرخ که نامش در ليست 23 نفره تيم ملي انگليس براي حضور در رقابت‌هاي جام جهاني است، در اين باره گفت: تمامي افرادي که در جام جهاني حضور خواهند داشت کمي هيجان‌زده هستند ولي اين احساس در بازيکنان جواني که اولين حضور خود در اين تورنمنت تجربه مي‌کنند کمي خاص‌تر است. حضور در جام جهاني يکي از آن لحظاتي است که هر فوتباليستي به دنبالش است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به هر حال براي حضوري موفق در جام جهاني بايد تمرکز خود را حفظ کرد و گام‌ها را استوار برداشت. يک بازيکن براي حضور در جام جهاني بايد تنها از اين مورد اطمينان حاصل پيدا کند که مي‌تواند بازي هميشگي خود را در اين مسابقات به نمايش بگذارد. مي‌خواهم خودم را به اثبات برسانم و هنرم را به تمام مردم جهان نشان دهم. حضور در جام جهاني جايگاهي فوق‌العاده است و بي‌صبرانه منتظر شروع اين مسابقات هستم.

شاگردان روي هاجسون در گروه D جام جهاني 2014 با تيم‌هاي اروگوئه، ايتاليا و کاستاريکا همگروه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها