کد خبر: ۲۲۶۳۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
کاپيتان کهکشاني‌ها به گافي که در فينال ليگ قهرمانان اروپا داشت اعتراف کرد اما قهرماني را حق تيمش دانست.

 

ايکر کاسياس در گفت‌وگو با سايت اتحاديه فوتبال اروپا در خصوص دهمين قهرماني رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا گفت: اين قهرماني لذتي باورنکردني در ما ايجاد کرد. پس از انتظاري طولاني براي کسب اين جام، احساسات و افکار متفاوتي در سر ما وجود داشت. از اينکه دل ميليون نفر از هواداران را شاد کرديم به خود مي‌باليم، نه فقط هواداراني که به ليسبون آمدند بلکه آنهايي که بازي را از تلويزيون و در سراسر دنيا تماشا کردند.

به نقل از تسنيم، کاسياس درباره لياقت رئال مادريد براي کسب عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: با توجه تلاشي که ما براي کسب اين جام انجام داديم فکر مي‌کنم که لياقت کسب جام را داشتيم. بعد از آن همه سال صعود تا يکقدمي فينال فکر مي‌کنم که عدالت برقرار شد.

کاپيتان رئال مادريد اعتراف کرد در صحنه گلي که در فينال ليگ قهرمانان اروپا دريافت کرده اشتباه کرده است. او که به خاطر فاصله گرفتن از خط دروازه نتوانست ضربه سر ديه‌گو گودين را مهار کند، خاطرنشان کرد: گلي که ما دريافت کرديم گل مزخرفي بود. آن گل از نظر روحي کمي تيم را به هم ريخت، چون تمام اعضاي تيم نسبت به نتيجه احساس مسئوليت مي‌کردند و به همين دليل بود که تيم تا جايي که هر هواداري انتظار داشت، براي جبران گل خورده تلاش کرد. فوتبال همين است و در دقيقه 90 و در وقت‌هاي تلف شده ما مساوي کرديم. به نظرم گل تساوي حق رئال مادريد بود و عدالت را برقرار کرد.

کاسياس افزود: در وقت‌هاي اضافي رئال از نظر فيزيکي تحليل رفته بود اما فکر مي‌کنم باز هم از اتلتيکومادريد قوي‌تر بود و در نهايت به چيزي که حقش بود رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها