کد خبر: ۲۲۶۶۱۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

برو بیا‌ها در استقلال ادامه دارد. پروژه‌ای که از نیم فصل لیگ دوازدهم در استقلال کلید خورد و انگار تا زمانی که امیر قلعه‌نویی بر مسند کار تکیه زده، ادامه دارد. فصل دوازدهم وقتی انتقاد‌هایی به این همه رفت‌وآمد شد قلعه‌نویی و موافقانش انتقاد‌ها را با قهرمانی استقلال در آن فصل توجیه می‌کردند. اعتقاد بر این بود که چون نتیجه این همه رفت‌وآمد به قهرمانی استقلال انجامید بنابراین تصمیم‌ها برخاسته از صحت و درستی بوده.

فصل سیزدهم نیز همین پروژه با سرعت بیشتر در استقلال طی شد. دوباره بسیاری از بازیکنانی که در نیم فصل لیگ دوازدهم به استقلال آمده بودند کنار گذاشته شدند و این بار نیز همه انتظار داشتند برآیند این رفت‌وآمد‌ها ختم شود به قهرمانی استقلال در لیگ سیزدهم اما هرگز چنین نشد و استقلال جام‌های مهمی را از دست داد. حال با آغاز مجدد فصل نقل و انتقالات دوباره رفت‌وآمد‌ها شروع شده است.

قلعه‌نویی بازیکنانی که از زمان ورودشان به استقلال نهایت یک فصل می‌گذرد و بازیکنی مانند مبعلی که فقط برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به خدمت گرفته شد را دوباره در لیست خروجی قرار داده است.

این تصمیم‌ها بی‌ثباتی را در استقلال جلوه‌ای تازه می‌بخشد و این سوال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا فرآیند طی شده می‌تواند دوباره منجر به قهرمانی استقلال شود یا همان رخدادی که فصل قبل شاهد بودیم تکرار خواهد شد؟!

داستان برو بیا‌ها در استقلال را می‌شود از فصل دوازدهم کاملا مشاهده کرد. در ابتدای آن فصل بازیکنانی نظیر جانواریو، توزی، زندی و… به استقلال ملحق شدند اما عمر این بازیکنان به نیم‌فصل هم نرسید.

در نیم فصل نیز قلعه‌نویی دوباره اقدام به جذب بازیکنانی همچون محمد رضایی، حاتمی و موسوی کرد اما این 3 بازیکن را هم پس از پایان آن فصل دیگر در ترکیب آبی‌ها ندیدیم. فصل سیزدهم هم همین اتفاق‌ها رخ داد. دوباره برخی بازیکنان که ابتدای فصل آمده بودند در نیم فصل و پایان فصل جدا شدند. آزمون و خطاهای قلعه‌نویی را می‌شود با تاکید او به جذب بازیکنانی همچون حمودی و شریفات که توسط خودش از استقلال کنار گذاشته شده بودند، دریافت.

حمودی را فصل قبل در لیست امیر نمی‌دیدیم و شریفات هم همان روزی که امیر جای مظلومی را در استقلال گرفت به سبب آنکه توسط آن مربی به استقلال آمده بود در لیست سیاه او دیدیم. حالا امیر به اشتباه‌هاتش پی برده است و می‌خواهد شریفات را بازگرداند و از علی حمودی استفاده کند که باید دید نتیجه تصمیم‌های دوباره او چه خواهد بود. اینکه رفت‌وآمد‌های تکراری به استقلال تا چه اندازه فایده بخش بوده را می‌شود از نتایج برجا مانده فهمید یا سری زد به حسابداری باشگاه استقلال و اسناد را بررسی کرد و دید چقدر بودجه صرف این رفت‌وآمد‌ها شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها