کد خبر: ۲۲۶۶۲۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

ستاره آرژانتینی رئال مادرید در صحبت هایی شایعه جدایی اش از رئال مادرید را رد نکرد و تایید کرد که سرنوشت او بستگی به تصمیم مدیران مادرید دارد.

به گزارش گل، دی ماریا کی طی ماه های اخیر عملکردی خیره کننده داشته است و بارها ناجی رئال مادرید بوده به نظر می‌رسد از دستمزد خود در رئال راضی نیست و اگر سران این تیم حاضر به افزایش دستمزد وی نشوند شاید وی از رئال مادرید جدا شود. از طرفی نیز گفته می‌شود کهکشانی ها می‌خواهند با فروش وی، بخشی از مبلغ انتقال احتمالی سوارز را فراهم کنند.

تاکنون چند تیم لیگ برتری از جمله آرسنال و همچنین موناکو برای جذب وی ابراز تمایل کرده‌اند اما دی ماریا در صحبت هایی گفت که در مادرید خوشحال است اما از آینده خبری ندارد. وی در این مورد گفت:

"نمی خواهم دروغ بگویم، من می‌دانم که چند باشگاه خواهان این هستند مرا به خدمت بگیرند و می‌توانند رئال را نیز راضی کنند اما بررسی شرایط، به ایجنت من و باشگاه مربوط است. اگر باشگاه بخواهد من بمانم، منم خواهان ماندن هستم.

من اکنون در مورد آینده‌ام فکر نمی‌کنم. باید ببینیم مادرید چه چیزی در سر دارد، باید دید مرا می‌خواهند یا نه؛ در مادرید خوشحال هستم، فصلی بسیار خوب را سپری کردم و همیشه حمایت دیگران را داشتم ولی، بعضی اوقات انتخاب دیگری ندارید، حتی اگر خودتان بخواهید بمانید.”

سال گذشته نیز دی ماریا به درهای خروج باشگاه نزدیک شده بود ولی در نهایت آنجلوتی از بین او و مسوت اوزیل وی را انتخاب کرد و به او نقشی جدید در برتابئو داد. دی ماریا در مورد آنجلوتی نیز می‌گوید:

"من تابستان گذشته با آنجلوتی صحبت کردم. می می‌خواستم بمانم و او نیز دوست داشت بمانم. او به من گفت که روی من حساب باز کرده و این چیزی بود که من می‌خواستم بدانم. آنجلوتی در پیشرفت من تاثیر بسیاری داشت. او مرا به بهترین فرم رساند. همه چیز به خوبی پیش رفت و من نیز به درستی تصمیم به ماندن گرفتم.”

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها