کد خبر: ۲۲۶۶۴۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
اختلافاتی بین رحمتی و برخی از مسوولان باشگاه به وجود آمده که در این مرحله اصلا قابل انکار نیستند. با این همه اما، به احتمال فراوان فصل آینده هم رحمتی را در استقلال خواهیم دید

بانک ورزش- هفته‌هاست که در مورد جدایی احتمالی مهدی رحمتی از استقلال بحث می‌شود. خب حق هم باید داد؛ وقتی کادر فنی این تیم مربی محبوب رحمتی را عوض می‌کند یا دنبال مذاکره با گلرهای مختلف می‌رود و از همه بدتر بحث بازگشت وحید طالب‌لو را پیش می‌کشد، می‌توان فهمید که اوضاع مثل همیشه نیست. به هر حال اختلافاتی بین رحمتی و برخی از مسوولان باشگاه به وجود آمده که در این مرحله اصلا قابل انکار نیستند. با این همه اما، به احتمال فراوان فصل آینده هم رحمتی را در استقلال خواهیم دید؛ البته نه به این دلیل که مشکلات فعلی حل شده، بلکه به این علت عجیب که گلر مغضوب کی‌روش اصلا پیشنهاد دندانگیری ندارد! به گزارش بانک ورزش، مرور وضعیت برخی از تیم‌هایی که می‌توانستند مشتریان بالقوه رحمتی باشند، نشان می‌دهد گلر آبی‌ها کم‌رونق‌ترین بازار تابستانی‌اش را می‌گذراند:

پرسپولیس: با نیلسون تمدید کردند و تمام.

سپاهان: رحمان احمدی را به عنوان بخت جدی حضور فیکس در جام جهانی در اختیار دارند و تازه فعلا خبری هم از رفتن گردان نیست.

پدیده: شکل یارگیری‌شان با آنچه انتظار می‌رفت به کلی متفاوت است. مالک این باشگاه اخیرا مدعی شده نمی‌خواهد تیمش به سرنوشت استیل‌آذین دچار شود.

ذوب‌آهن: یحیی گل‌محمدی در توضیح اینکه چرا علی کریمی را نمی‌خواهد به قیمت بالای این بازیکن اشاره کرد.

فولاد: سوشا مکانی را دارند.

تراکتورسازی: هنوز یک سال از خدمت سربازی لک باقی مانده است.

نفت تهران: به لیست هفت میلیاردی مجموع هزینه‌های‌شان مباهات می‌کنند!

راه‌آهن: خبری از ریخت‌وپاش‌های سابق نیست.

سایپا: در مورد این تیم یا باشگاهی مثل سایپا، اندکی شانس برای رحمتی وجود دارد، اما پیوستن به این تیم‌ها نیز مسلما مستلزم تعدیل شدید قرارداد اوست و البته ناگفته پیداست که از اسپانسر شرت هم خبری نخواهد بود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها