کد خبر: ۲۲۶۸۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
هافبک اتليتکو مادريد با وجود پيشنهادهاي زياد دوست دارد در اين تيم بماند. او از شانس بالاي خود براي حضور در برزيل سخن گفت.

 

اتلتيکو مادريد با هدايت ديگو سيمئونه آرژانتيني فصل بسيار خوبي را پشت سرگذاشت و علاوه بر قهرماني در رقابت هاي ليگا جواز صعود به فينال ليگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد البته در ديدار نهايي بازي را به رئال واگذار کرد و از رسيدن به جام بازماند.

يکي از بازيکناني که نمايش بسيار خوبي در اتلتيکو داشت و فصل درخشاني را به دنبال داشت کوکه هافبک بازيساز اين تيم بود. عملکرد خوب کوکه در تيم دوم شهر مادريد باعث شده است تا تيم هاي سرشناس اروپايي از جمله منچستر يونايتد و بايرن مونيخ و بارسلونا و حتي رئال مادريد به دنبال جذب او باشند.

به نقل از ايسنا، رسانه هاي اسپانيايي خبر دادند که بارسلونا حاضر است براي جذب اين هافبک جوان 60 ميليون يورو به او پرداخت کند. کوکه در واکنش به ابراز علاقه باشگاه بارسلونا به جذب او گفت: من با اتلتيکو مادريد قرارداد بلند مدت دارم و اصلا به جدايي از اين تيم فکر نمي کنم. روزهاي خوبي را با اتلتيکو مادريد پشت سرمي گذارم. اين جا خانه من است. افتخار مي کنم که تيم هاي سرشناس اروپايي به دنبال جذب من هستند اما من در اتلتيکو احساس راحتي مي کنم و نمي خواهم از اين تيم جدا شوم.

او افزود: امروز صبح که از خواب بيدار شدم خبردار شدم که باشگاه بارسلونا قصد دارد من را جذب کند. اين خبر را از يکي از نزديکانم شنيدم. من نمي دانم اين خبر تا چه اندازه صحت دارد. فقط مي‌خواهم اين را بگويم که دوست دارم در اتلتيکو مادريد بمانم. من باشگاه اتلتيکو مادريد را دوست دارم و دليلي براي ترک آن نمي بينم. بعد از 18 سال قهرماني در رقابت هاي ليگا را به دست آورديم. روزهاي خوبي را پشت سرمي گذاريم.

بازي‌هاي خوب کوکه در اتلتيکو مادريد باعث شده است تا شانس زيادي براي حضور در برزيل داشته باشد. او ادامه داد: بر اين باورم که مي توانم در فهرست نهايي مسافران اسپانيا براي حضور در برزيل قرار گيريم اما ديگو کاستا با توجه به آسيب ديدگي اش چه بسا فرصت حضور در برزيل را از دست دهد.

کوکه در پايان سخنان خود درباره احتمال جدايي کاستا از اتلتيکو در فصل جابجايي تابستاني، گفت: فصل بسيار خوبي را پشت سرگذاشتيم. باشگاه زيادي خواستار جذب بازيکنان اتلتيکو مادريد هستند. هواداران اتلتيکو بايد به بازيکنان تيم محبوب خود افتخار کنند. بايد ببينيم در آينده چه اتفاقي مي افتد و چه بازيکناني از تيم جدا مي شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها