کد خبر: ۲۲۷۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۰
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: به شکرانه سفر مقام معظم رهبری به استان، فردا شب (19 مهر) در تمام مساجد شهر کرمانشاه نماز شکر اقامه می شود.


به گزارش 598 به نقل از ایسنا، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: به شکرانه سفر مقام معظم رهبری به استان، فردا شب (۱۹ مهر) در تمام مساجد شهر کرمانشاه نماز شکر اقامه می شود.

عباس سروری با اعلام این خبر اظهارداشت: مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه (۲۰ مهر) ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان آزادی به سمت استادیوم آزادی انجام می شود.

وی گفت: طول مسیر حرکت رهبر معظم انقلاب توسط مردم گلباران خواهد شد.

سروری برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شیرینی توسط مردم در طول مسیر را از دیگر برنامه‌های روز استقبال از مقام معظم رهبری اعلام کرد.

وی افزود: همچنین از طریق سیستم‌های تعبیه شده، در طول مسیر سرودهای تولید شده پخش و گروه دف نوازان حوزه هنری به اجرا برنامه می پردازند.

سروری گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری نیز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۰ مهر ماه در محل استادیوم آزادی انجام می شود.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی شده در شب ورود مقام معظم رهبری در استان( چهارشنبه، ۲۰ مهر) نیز آسمان کرمانشاه نورباران شود.

سروری همچنین با بیان این‌که مردم استان از مدت‌ها قبل در انتظار سفر مقام عظمای ولایت به استان هستند، گفت: قطعا کرمانشاهیان در بدو سفر به یادماندنی و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان با وحدت و انسجام، استقبال شایسته و به یادماندنی از ایشان خواهند داشت.

وی افزود: این سفربرکات معنوی بسیاری برای استان ما خواهد داشت که باید حداکثر استفاده را از آن ببریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
جانم به فدای امام خامنه ای
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها