کد خبر: ۲۲۷۸۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: خوشبختی و سعادت ما در گرو رابطه با آمریکا و همدستانش نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رضا صابری چهارشنبه شب در مراسم ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد در مسجد امام حسن عسکری (ع) آزادشهر، اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی همیشه و در همه حال ملت ایران را بهترین ملت دنیا قلمداد کرده و بر این باور بودند حضور همیشگی مردم در کنار روحانیت و رهبری دینی رمز پیروزی انقلاب و شکل‎گیری این نظام الهی بوده و در ادامه هم بزرگترین پشتوانه برای حفظ ارزش‎ها و دستاوردهای نظام به شمار می‎رود. 

خط ولایت‎فقیه یک مسیر شناخته‎شده برای رسیدن به سرمنزل مقصود است

وی خاطرنشان کرد: مطالعه تاریخ شکل‎گیری انقلاب و بعد از آن سابقه مبارزات مختلف ملت ولایت‌مدار ایران در مواجهه با تهدیدات دشمن از جمله هشت سال دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی و تهدیدهای اقتصادی نشان می‎دهد که برای مردم ما خط ولایت فقیه یک مسیر شناخته شده و مطمئن است که راه تکامل را به ما نشان می‌دهد و مسیر رسیدن به سرمنزل مقصود را برای ما هویدا می‎کند.

امام خمینی گفت ما می‎توانیم و مقام معظم رهبری این باور را تقویت کرد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر شعار «ما می توانیم» این انقلاب را  پیروز و در برابر کفر و سران استکبار جبهه گرفتند و مقام معظم رهبری هم با اتکا به همین باور و به پشتوانه مردم مؤمن و انقلابی بارها در برابر تهدیدهای دشمنان خارجی و عوامل فریب‎خورده داخلیشان موضع‎گیری کردند.

صابری افزود: به یمن همدلی و همراهی همیشگی مردم با ولایت فقیه امروز ایران محبوب‎تر و عزیزتر از همیشه است و کسی نتوانسته برای این ملت تصمیم بگیرد و خواسته‎های بی‌جا و غیرمنطقی خود را بر ملت و دولت ما تحمیل کند.

 خوشبختی ما در گرو رابطه با آمریکا نیست

وی ادامه داد: خوشبختی و سعادت ما در گرو رابطه با آمریکا و هم‌دستانش نیست و مادامی که آمریکا از سیاست‎های اشتباه خود دست نکشد و درصدد جبران آن نباشد ما هیچ‎گونه صلح و سازشی نخواهیم داشت.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما در مسیر ولایت فقیه فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را رساتر و بلندتر از همیشه فریاد می‎زنیم تا گوش جهانیان بشنود که مردم آزاده ایران پرورش‌یافته مکتب حسین‌بن‌علی (ع) هستند و عاشورا را در هر زمان و در هر مکان زنده نگاه خواهند داشت و از ثمرات قیام سرور و سالار شهیدان برای حفظ دستاوردهای جد بزرگوارش به بهترین شکل ممکن استفاده خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها