کد خبر: ۲۲۹۱۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «وطن امروز»، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، رئیس پلیس کشور درباره تامین امنیت برگزاری مراسم نیمه‌شعبان و تسهیلات ترافیکی این روز اظهار داشت: در تمام کشور جشن و مراسم معنوی نیمه‌شعبان برگزار می‌شود و هنجارشکنی نداریم.

ممکن است در برخی نقاط رفتارهای تند و سد معبر رخ دهد و برخی افراد ناراحت سوءرفتار نشان دهند که نیروی انتظامی با همکاری هیات‌ها ترافیک را تسهیل و امنیت جشن‌های نیمه‌شعبان را تامین می‌کند. وی ادامه داد: ممکن است برخی حواشی و ناهنجاری‌ها رخ دهد اما این موضوع بسیار بزرگ نیست و شاید در برخی نقاط رخ دهد. فرمانده نیروی انتظامی از ترخیص خودروها و موتوسیکلت‌های توقیفی به مناسبت نیمه‌شعبان خبر داد و افزود: به پلیس راهور توصیه می‌کنیم تسهیلاتی را برای خودروهایی که منع قضایی ندارند و از سوی پلیس توقیف شده‌اند به مناسبت نیمه شعبان در نظر بگیرد، این در حالی است که از پنجشنبه در مراکز رفاهی، خدماتی و اقامتی نیروی انتظامی برای کارکنان و بازنشستگان تخفیفات ویژه قائل می‌شود.

احمدی‌مقدم همچنین درباره درخواست دادستان کشور برای برخورد با بدحجابان اظهار داشت: ایام ماه شعبان و ماه رمضان در پیش است و با توجه به اینکه در این ایام معنوی هستیم مردم انتظار دارند شعائر در جامعه حفظ شود و نیروی انتظامی نیز در پاسخ به مردم و مراجع سعی می‌کند محیط اخلاقی خوبی را در جامعه به وجود آورد. میزان حضور پلیس متناسب با ناهنجاری‌ها است و هر کجا هنجارشکنی بیشتر باشد پلیس حضور بیشتری خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها