کد خبر: ۲۲۹۳۷۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، تیم ملی پرتغال در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از سفر به برزیل برای حضور در جام جهانی 2014، در مقابل جمهوری ایرلند قرار گرفت که در پایان با نتیجه قاطعانه 5-1 حریف خود را شکست داد. در این دیدار په په، کریستیانو رونالدو و رائول میرلس نیز به میدان رفتند.

ترکیب : پاتریشیو، کوئنترائو، نتو (په په ’65)، ریکارو کاستا، آموریم (ولوسو ’81)، موتینیو، میرلس (آندره آلمیدا ’65)، ویلیام، کریستیانو رونالدو (نانی ’65)، هوگو آلمیدا (پوستیگا ’66)، وارلا (ویرینیا ’73)

شاگردان پائولو بنتو در حالی وارد این مسابقه می شدند که در 6 دیدار اخیر خود 5 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند و دو دیدار آخر خود را بدون کریستیانو رونالدو پشت سر گذاشته بودند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 2: سلسائو خیلی زود به گل دست یافت؛ فرار سریع وارلا از سمت راست و ارسال بلند او به روی دروازه با ضربه سر هوگو آلمیدا به درون دروازه فورد راه پیدا کرد.

دقیقه 20: حساب کار 2-0 شد؛ پاس پشت پای عالی از رونالدو به کوئنترائو و ارسال این بازیکن در میانه راه به پای ریچارد کیو، مدافع ایرلند برخورد کرد و پس از کمانه و برخورد به تیر عمودی، به یک گل به خودی تبدیل شد!

دقیقه 37: گل سوم پرتغالی ها مشابه گل اولشان بود؛ ارسال بلند وارلا از سمت راست این بار با ضربه سر کریستیانو رونالدو همراه شد اما دروازه بان ایرلند ضربه او را نقص دفع کرد تا آلمیدا در برگشت توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه 52: با شروع نیمه دوم شاگردان او’نیل یکی از گل های خورده را جبران کردند تا به ادامه بازی امیدوار باشند؛ ارسال بلند ضربه ایستگاهی وسلی هولاهان با ضربه جیمز مک کلین وارد دروازه پرتغال شد.

دقیقه 63: رابی کین به جای وسلی هولاهان و شین لانگ به جای جاناتان والترز به میدان آمدند.

دقیقه 65: بنتو 4 تعویض در ترکیب تیمش انجام داد و کریستیانو رونالدو، لوئیس نتو، هوگو آلمیدا، رائول میرلس به ترتیب جای خود را به نانی، په په، هلدر پوستیگا و آندره آلمیدا دادند.

دقیقه 77: ویرینیا که 4 دقیقه قبل به جای وارلا وارد میدان شده بود، اولین گل ملی خود را به ثمر رساند؛ پاس گل نانی و ویرینیا که در فضای خالی محوطه ایرلند به خوبی از موقعیت استفاده کرد.

دقیقه 83: و در نهایت جشنواره گل سلسائو تکمیل شد؛ باز هم یک پاس عالی از نانی که با فرار کوئنترائو در سمت چپ همراه شد و در نهایت ضربه ای که به قعر دروازه فورد راه پیدا کرد.

بدین ترتیب پرتغالی ها در آستانه شروع جام جهانی به یک پیروزی شیرین و روحیه بخش دست پیدا کردند و بازگشت مصدومان این تیم در چند روز مانده به دیدار مقابل آلمان، خوشحالی آنها را کامل کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها