کد خبر: ۲۲۹۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۰ مهر ۱۳۹۰

به گزارش مشرق به نقل از قاصد، پس از سالها انتظار بالاخره چشم مردم پایتخت به افتتاح یکی از بلندترین برج های جهان روشن شد و آنها می توانستند از تلویزیون، قیمت های نجومی استفاده از خدمات این برج را تماشا کنند.

هرچند به اعتقاد میدران شهری، نباید به شهرداری بابت قیمت های نجومی صرف غذا و رفتن به کنسرت در این برج خرده گرفت اما به نظر نمی رسد بتوان هر نوع کسب درآمد از این برج را نیز منطقی توصیف کرد.

شهرداری تهران در ایام ماه مبارک رمضان با افتتاح آزمایشی درج جملات به وسیله تکنیک های نوری روی بدنه این برج صدها متری، توانست موضع فرهنگی مناسبی در قبال ترویج سنت های حسنه این ماه عزیز بگیرد اما پس از پایان ماه رمضان، شهرداری نیز این تکنیک را برای کسب درآمد بیشتر به خدمت گرفت.

 

کیفیت پایین عکس به خاطر فاصله زیاد و کم بودن نور محیط برای دوربین است


چند وقتی است تبلیغات شامپو گلرنگ به وسیله این تکنیک نوری روی بدنه برج میلاد درج می شود و با توجه به حجم بالای خودروها در مسیرهایی چون اتوبان حکیم، به نظر می رسد رقم های دریافتی بابت این خدمت جدید، بسیار بیش از خوردن بستنی طلا در این برج باشد.

هرچه هست، مسئولان شهرداری می توانستند با چشم پوشی از این درآمد که در مقایسه با درآمدهای صدها میلیاردی این کلانشهر، عددی نیست، این برج را به عنوان نماد فرهنگی تهران معرفی می کردند نه نماد قشر مرفه جامعه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها