يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۲۹۵۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
رسوایی اخلاقی یکی از خبرنگارهای روزنامه‌های مدعی اصلاحات که در جریان فتنه سال ۸۸ از ایران فرار کرد و به کار در رسانه‌های انگلیسی مشغول شد، این روز‌ها بحث برانگیز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، «مسیح. ع» که با سایت‌های ضدانقلاب و شبکه‌هایی چون «بی بی سی فارسی» و «من و تو» همکاری می‌کند و اخیرا به دستور سازمان تروریستی ام آی ۶ انگلیس، مأمور اجرای یک پروژه ضداخلاقی به نام آزادی‌های یواشکی در فضای مجازی شده بود، چندی پیش به داشتن فساد اخلاقی اعتراف کرده بود. به تازگی نیز برخی سایت‌ها، عکس‌هایی که حاکی از فقدان قید و بند اخلاقی نزد این خبرنگار است را منتشر کرده اند.
گفتنی است، یکی از طرح‌های دولت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، ترویج اباحه‌گری اخلاقی است. این دولت ‌ها که از براندازی نظام جمهوری اسلامی با ترفندهای سیاسی و اقتصادی و نظامی ناامید شده اند، ترویج ابتذال و فساد در جامعه ایران را آخرین راه حل برای تحقق سیاست‌های خود درباره ایران یافته اند. متأسفانه برخی از رسانه‌های مدعی اصلاحات نیز -خواسته یا ناخواسته- به این سیاست دامن می‌زنند.

«مسیح. ع» هنگامی که در روزنامه منسوب به مهدی کروبی فعالیت می‌کرد در تور «ام.آی.‌شش» انگلیس قرار گرفت. این اتفاق به یکی از اعضای شورای سردبیری «اعتماد ملی» گوشزد شد اما واکنشی در پی نداشت. «مسیح.ع» که در میان دوستانش به جوجه اردک زشت مشهور است گاهی با برخی چهره‌های داخل کشور تماس می‌گیرد و اقدام به تخلیه تلفنی می‌کند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها