کد خبر: ۲۲۹۸۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: شایعاتی که در رابطه با خروج مردم قصر شیرین به دلیل ترس از داعش مطرح شده درست نیست چرا که گروهکی مثل داعش در این حد واندازه نیست که بخواهد دل مردم قصر شیرین را خالی کنند.
به گزارش پایگاه 598 ، فتح الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص برخی شایعات مبنی بر اینکه مردم برخی از نقاط قصر شیرین در پی نزدیک شدن نیرو های داعش به مرزایران در حال تخلیه شهر هستند، اظهار داشت: مردم سرافراز قصرشیرین در طول 8 سال دفاع مقدس که تمام دنیا با ایران می جنگیدند مردانه ایستادند و از کشور خود دفاع کردند.



وی افزود: شایعاتی که در رابطه با خروج مردم قصر شیرین به دلیل ترس از داعش مطرح شده درست نیست چرا که گروهکی مثل داعش در این حد و اندازه نیست که بخواهد دل مردم قصر شیرین را خالی کند.

نماینده مردم قصرسیرین در مجلس ادامه داد: مردم دلاور قصر سیرین در طول جنگ از جان و مالشان گذشتند و در حال حاضر هم اگر لازم باشد با اشاره رهبری گروهک تروریستی داعش را در زیر پایشان له می کنند.

حسینی اضافه کرد: کرمانشاهی های قهرمان و مردم قصرشیرین هیچ ترسی از گروهک داعش ندارند و حتی اگر لازم باشد برای مبارزه با این گروهک به کمک مردم عراق هم خواهند رفت.

وی در خصوص حضور سردار سلامی در کرمانشاه گفت: سردار سلامی برای معارفه سردار ریحانی فرمانده جدید سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه به این استان آمده بود و شایعاتی هم که در این رابطه مطرح شد صحت ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها