کد خبر: ۲۳۰۱۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
یک زن 30 ساله آمریکایی به اتهام تجاوز به دست کم 3 پسربچه از جمله فرزند خودش، چنانچه بازهم مقامات قضایی در حق مردم و قربانیان اجحاف نکنند، باید به حبس ابد محکوم شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، «آن دوبلر» 30ساله که از اهالی ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا است در حال تجاوز به سه پسربچه، توسط نامزدش مشاهده و به پلیس تحویل داده شد.
 
گفته می‌شود دو نفر از این کودکان، فرزندان نامزد او هستند و کم‌سن‌ترین این پسربچه‌ها که 4 سال دارد، فرزند خود دوبلر است. دو پسربچه دیگر نیز 10 و 7 سال سن دارند.
 
به گفته پلیس داکوتا، دوبلر اعتراف کرده که به جز این کودکان، دست‌کم به 3 کودک دیگر نیز تجاوز کرده است.
 
چنین مواردی که یک زن در یک زمان به چند کودک از جمله فرزند خودش تجاوز کند، بسیار نادر است.
 
گفته می‌شود 2 نفر از فرزندان همسایه های دوبلر نیز مورد تجاوز و نقشه پلید این زن سنگدل قرار گرفته اند.
 
مادر یکی از قربانیان، "درست در همان روزی که دوبلر را بازداشت کردند، فرزندم سراسیمه به خانه آمد، در حالی که تمام بدنش می‌لرزید و مثل گچ سفید شده بود راز جنایت های این زن که چگونه آنان را به شنیع ترین اقدامات غیرانسانی وادار می کرد، برایم بازگو کرد.
 
نام این کودکان بنابر مسائل امنیتی فاش نشده است.  گفته می‌شود این دفعه اولی نبوده که دوبلر پسربچه‌ها را در خانه خود به بهانه بازی و یا خوراکی جمع کرده و با خوراندن مشروب به آنان و خودش دست به اقدام شنیع و غیر انسانی می زده است.
 
به گفته پلیس داکوتای جنوبی، سه کودک جهت مداوا به مرکز حمایت از خشونت های جنسی منتقل شدند و چنانچه جرم دوبلر اثبات شود، به حبس ابد محکوم خواهد شد.
 
مردم داکوتای جنوبی علت این حادثه نادر را آزاد بودن مصرف مشروبات الکلی و بی توجهی مسئولان به این مسئله بسیار مهم اعلام کردند و مجدد اعتراض خود را نسبت به آزادی بی حد و مرز اعلام کردند.
 
اعتراض گسترده شهروندان آمریکایی به چنین تجاوزات وحشیانه‌ای حکایت از آن دارد که آزادی بی حد و مرز بدون درنظر گرفتن چهار چوب های اخلاقی جامعه آمریکا را به این ورطه هلاکت رسانده و امروز خانواده های آمریکایی از این می ترسند که با آزادی بی قید و شرط در خیابان داکوتا فرزندان آنان نیز قربانی چنین حوادثی تلخ و غیر انسانی شوند.
 
*چند سالی است که روند مصرف کنندگان دانشجویی ماده مخدر کوکائین در ایالت‌های آمریکا روبه افزایش است و همین باعث ترک تحصیل و تجاوز جنسی و جنایت هایی بسیاری میان دانشجویان شده است.
 
* دو افسر پلیس که در بازه زمانی متفاوت دو زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، هنوز مجازات نشده اند.
 
* پنج شنبه دو هفته گذشته دانش آموز 16 ساله ای که مورد تعرض بی شرمانه معلمش قرار گرفته بود، در جلسه دادگاه جزئیات جنایت‌های معلمش را فاش کرد. این معلم متهم به ایجار رابطه نامشروع و اجباری با دانش آموزان زیر 18 سال دبیرستان دیوس ایالت یوتا در آمریکا است.
 
*گفتنی است مصرف مشروبات بی رویه و بیش از حد در آمریکا باعث حوادثی هولناک مانند مرگ دختر جوان در خواب، تیر خوردن کودک یک ساله و سه ساله بی گناه در جریان تیر اندازی مرد مست و خیلی موارد دیگر نیز شده است که باعث شده حقوق شهروندی زیر پای لگد مال شده و در خواست مردم نسبت به گذاشتن چهارچوبی برای مصرف کنندگان مشروبات الکلی بی نتیجه بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها