کد خبر: ۲۳۰۲۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، تئوفيلو گوتيه‌رز، مهاجم کلمبيا که شب گذشته (شنبه) در برتري 3 بر صفر اين تيم مقابل يونان با پيراهن شماره «9» که پيش از اين متعلق به رادامل فالکائو مصدوم بود گل دوم تيمش را زد، گفت: مربيان و هم‌تيمي‌هايم پيش از بازي با يونان اعتماد به نفس لازم براي پوشيدن اين پيراهن را به من دادند. برايم خيلي مهم بود که با زدن گل پاسخ اعتماد آنها را بدهم، گلي که باعث تقويت خودباوري‌ام شد.

به نقل از تسنيم، وي با تمجيد از مهاجم مصدوم موناکو اظهار داشت: درست است که فالکائو در ترکيب کلمبيا نيست ولي هميشه حواسش به تيم است. او مهاجمي فوق‌العاده و انساني دوست‌داشتني است و براي همين دوست دارم اين گل و پيروزي را به او تقديم کنم.

مهاجم 29 ساله کلمبيا تصريح کرد: مستحق کسب سه امتياز بازي برابر يونان بوديم چون هم خوب حمله کرديم و هم اينکه در کارهاي دفاعي بي‌نقص بوديم. کلمبيا با برنامه وارد اين مسابقات شده و از سبک بازي‌مان مقابل يونان احساس خوبي داريم.

مهاجم ليورپلاته تصريح کرد: از حضور پرشور تماشاگران‌مان هم شگفت‌زده نشدم چون آنها خيلي وقت بود که منتظر چنين لحظه‌اي بودند. حضور آنها براي حمايت از ما هيجان‌انگيز بود.

گوتيه‌رز که تاکنون در 31 بازي ملي 13 گل به ثمر رسانده، گفت: به ثمر رساندن اولين گل در جام جهاني تحقق يافتن يکي از روياهايم بود چون فرصت حضور در اين مسابقات و گلزني در آن هر روز نصيب يک بازيکن نمي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها