کد خبر: ۲۳۰۲۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، سايت فوتبال ايتاليا اعلام کرد؛ ماتيا دي‌شيليو، دفاع چپ تيم ملي ايتاليا براي حضور در بازي اين تيم برابر کاستاريکا در دور دوم ديدارهاي مرحله گروهي جام جهاني 2014 آماده است اما جان لوئيجي بوفون به اين بازي نخواهد رسيد.

به نقل از تسنيم، ايتاليايي‌ها بامداد امروز(يک‌شنبه) بدون حضور اين 2 بازيکن موفق شدند انگليس را با نتيجه 2 بر يک شکست دهند و گام بزرگي به سوي صعود به مرحله حذفي بردارند. نبود دي‌شيليو در اين بازي آتزوري را حسابي آزار داد چرا که جورجو کيه‌ليني را وادار کرد از پست تخصصي‌اش در مرکز خط دفاعي به کناره‌ها متمايل شود و جاي خود را به پالتاي کم تجربه بدهد.

دي‌شيليو در خصوص وضعيت خود گفت: اکنون وضعيت به مراتب بهتري دارم. فکر مي‌کنم براي بازي با کاستا ريکا آماده خواهم بود.

در حالي که مدافع ميلان وضعيت خود را براي حضور در نبرد با کاستاريکا، شگفتي‌ساز گروه D‌ که اروگوئه را با نتيجه 3 بر يک شکست داد مطلوب مي‌داند،‌ جان لوئيجي بوفون که يک روز قبل از بازي آتزوري و انگليس دچار کشيدگي رباط قوزک پا شد، همچنان بايد نيمکت‌نشين باشد اما احتمال دارد که در بازي سوم لاجوردي‌پوشان برابر اروگوئه به ميدان برود.

در غياب بوفون، سالواتوره سيريگو دروازه‌بان تيم پاري‌سن‌ژرمن از دروازه آتزوري برابر انگليس محافظت کرد و عملکرد قابل قبولي نيز داشت و انتظار مي‌رود که در بازي برابر کاستاريکا نيز در ترکيب اصلي لاجوردي‌پوشان قرار بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها