کد خبر: ۲۳۰۲۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش 598، دومين تمرين تيم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازي براي ليگ چهاردهم از ساعت 18 امروز يکشنبه در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار شد.

به نقل از فارس، حنيف عمران‌زاده و محمد قاضي دو بازيکني بودند که در تمرين آبي‌پوشان شرکت و خود را به کادر فني معرفي کردند.

* قبل از شروع تمرين امروز ميرشاد ماجدي براي دقايقي با جواد زرينچه و ساير اعضاي کادر فني استقلال صحبت کرد.

* ماجدي در خصوص حضور مهدي پاشازاده در تمرينات استقلال به خبرنگار فارس گفت وي به تبريز رفته و طي يکي دو روز آينده در تمرينات آبي‌پوشان شرکت خواهد کرد.

* محمد قاضي هنگامي که در محل تمرين حاضر شد تعدادي از تماشاگران استقلال خطاب به وي گفتند چقدر لاغر شدي که مهاجم استقلال پاسخ داد هر روز تمرين مي‌کنم.

* محسن بزرگي معاونت حقوقي باشگاه استقلال نيز در تمرين امروز حاضر بود، همچنين مجتبي انصافي مدافع سال‌هاي گذشته آبي‌پوشان نيز در تمرين حاضر شد و براي دقايقي با قلعه‌نويي به گفت‌وگو پرداخت.

* مثل روز گذشته تعداد زيادي از بازيکنان تستي در محل تمرين حاضر شدند و البته قلعه‌نويي شخصاً کارهاي آنها را زير نظر گرفت. جواد زرينچه با بازيکنان اصلي استقلال تمرين کرد و کريم بوستاني مسئوليت تمرين گلرها را بر عهده داشت. شاهرخ بياني هم مثل گذشته لباس کادر فني را پوشيد و بازيکنان را تمرين مي‌داد.

* مسئولان باشگاه استقلال همچنان به دنبال تکميل کردن فهرست بازيکنان اين تيم در فصل جاري هستند و به همين دليل در تمرين امروز شايعه شد دو بازيکن برزيلي به زودي در تمرينات آفتابي خواهند شد.

* حنيف عمران‌زاده و محمد قاضي امروز به صورت اختصاصي تمرين کرده و زودتر از سايرين محل تمرين را ترک کردند.

* آرش برهاني، سجاد شهباززاده، ميلاد فخرالديني، عمران‌زاده و قاضي نفرات سرشناس تمرين امروز بودند ضمن آنکه اميد ابراهيمي در تمرين امروز باز هم حضور نداشت.

* تماشاگران تيم استقلال در مورد وضعيت سيد مهدي رحمتي و اينکه آيا او در استقلال مي‌ماند يا خير با يکديگر صحبت مي‌کردند.

* در اواخر تمرين امروز قلعه‌نويي، عمران‌زاده و قاضي را به گوشه‌اي فرا خواند و چند دقيقه‌اي با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* حدود 100 نفر از هواداران تيم استقلال در حالي که شايعات نقل و انتقالات را در روزنامه‌ها مرور مي‌کردند پيرامون اين موضوع در تمرين از ميرشاد ماجدي و مربيان استقلال سؤال مي‌پرسيدند.

* تمرين استقلال فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار مي‌شود. آبي‌پوشان در نوبت صبح در زمين گلف مجموعه انقلاب تمرين خواهند کرد و سپس در نوبت عصر از ساعت 18 کارهاي تاکتيکي را پشت‌ سر خواهند گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها