کد خبر: ۲۳۱۲۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
طی ساعات گذشته و پس از قطعی شدن جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال، گمانه زنی بسیاری در خصوص جانشین احتمالی او شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سرانجام سیدمهدی رحمتی با باشگاه پیکان تهران قرارداد امضا کرد و به کش و قوس ها و شائبه های متعدد در مورد ماندن یا جدایی اش از استقلال خاتمه داد.

 

باشگاه آبی تهران از چند هفته پیش تحرکاتی را برای خرید یک دروازه بان لیگ برتری آغاز کرده بود و قابل حدس بود که رحمتی در این تیم ماندگار نخواهد شد.

 

امیر قلعه نویی از همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات، باب مذاکره با چند سنگربان دیگر را باز کرد تا نشان دهد دیگر علاقه چندانی به بقای سید در تیمش ندارد.

 

آبی ها در این مدت ابتدا مذاکرات ناموفقی با محسن فروزان داشتند و سپس سوشا مکانی را به پرسپولیسی ها باختند تا دو گزینه اول دروازه بانی شان در لیگ پیش رو را از دست داده باشند. حالا و با اعلام خبر قطعی جدایی دروازه بان سابق تیم ملی از استقلال، طبیعتا تلاش این باشگاه برای خرید یک دروازه بان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

 

آن ها یکی از بهترین فصل های نقل و انتقالات همه این سال ها را سپری می کنند و خرید یک دروازه بان خوب نیز می تواند بخشی از این دوره زمانی موفق در تیم قلعه نویی و افشارزاده باشد.

 

در شرایط فعلی، از علیرضا حقیقی به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی رحمتی نام برده می شود. دروازه بان اول این روزهای ایران که معمولا با لقب "پسر پرسپولیس" شناخته می شود، از مدتی پیش مورد توجه سرمربی آبی ها قرار گرفته است.

 

او فصل گذشته بازگشت ناموفقی به فوتبال ایران داشت و در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد تا فوتبال اش را در رقابت های دسته دوم لیگ پرتغال ادامه دهد.

 

حقیقی فعلا از تیم ایرانی دیگری پیشنهاد دریافت نکرده و به نظر می رسد در صورت تمایل به بازگشت به ایران، استقلال تنها مقصد جدی او تلقی شود. البته اگر نسوان فرنگی در بین راه برزیل - ایران او را به سرقت نبرند!

 

وحید طالب لو نیز، یکی دیگر از شانس های انتخاب به عنوان جانشین رحمتی در استقلال به شمار می رود. او که به نوعی کشف قلعه نویی در استقلال بود، سه سال قبل پس از 8 سال بازی در این تیم راهی بوشهر شد و پس از شکستن دستش در پیراهن این تیم، دیگر نتوانست به شرایط آرمانی برگردد و در سطح اول فوتبال ایران بازی کند.

 

انتخاب وحید با توجه به آمار فصل های اخیر او و مصدومیت بسیار طولانی اش، می تواند ریسک بزرگی برای استقلالی ها محسوب شود.

 

گفته می شود یکی از گزینه های اصلی باشگاه استقلال رحمان احمدی است. مسئولان باشگاه استقلال حتی به یکی از ملی پوشان این تیم که رابطه خوبی با احمدی دارند ماموریت داده اند تا با دروازه بان فصل گذشته سپاهان مذاکره کنند.

 

در شبکه های اجتماعی، هواداران استقلال به شدت خواهان جذب آسمیر آودوکیچ، دروازه بان ذخیره تیم ملی بوسنی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، شده اند.

 

باید صبر کرد و دید نظر کادر فنی استقلال در خصوص جانشین رحمتی چیست و آنها گزینه خارجی را ترجیح می دهند یا مجددا رای به بازگشت طالب لو می دهند و شاید هم برنامه ای دیگر در پیش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها