کد خبر: ۲۳۱۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
استاندار کرمانشاه گفت: مردم گیلانغرب با استقبال گسترده از رهبری ثابت کردند برای همیشه در دفاع از انقلاب اسلامی مستحکم و پایدار خواهند ماند.
به گزارش598 به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، سیددادوش هاشمی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در شهرستان گیلانغرب‌ و استقبال گسترده ‌مردم از معظم‌له افزود: مردم شریف و بزرگوار گیلانغرب و شهرستان‌های همجوار استقبال باشکوهی از مقام عظمای ولایت به عمل آوردند و به همگان ثابت کردند که از پشتوانه‌ها و حامیان مستحکم نظام ولایی به شمار می‌روند.
وی تصریح کرد: این استقبال با‌شکوه ثابت می‌کند مردم مرزنشین گیلانغرب با گذشت روزگار ذره‌ای از اهداف والای خود که همانا دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است کوتاه نیامده و همچنان با تمام جدیت در راستای دفاع از کیان ایران اسلامی گام برمی‌دارند.
هاشمی خاطر‌نشان کرد: شهرستان گیلانغرب که در جنگ تحمیلی به عنوان دومین شهر مقاوم کشور شناخته شد و مردان و زنان این شهر با ایثارگری و شهامت از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند همچنان در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی آماده هر گونه جانفشانی و دفاع از انقلاب خودشان هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها