کد خبر: ۲۳۲۰۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۲ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نويي صحبتي در مورد جذب جواد نکونام با من انجام نداده است.

 

به گزارش پایگاه 598،بهرام افشارزاده در مورد جلسه روز گذشته هيات مديره استقلال اظهار داشت: در جلسه روز گذشته تمام دوستاني که براي انجام امورات باشگاه ماموريت داشتند گزارش خود را ارائه کردند. مي توانم به گزارش‌هاي نظري جويباري در مورد نقل و انتقالات، رضا نثاري در مورد مالکيت کمپ و ساختمان باشگاه، صاحب‌پناه در مورد بخش آي‌تي باشگاه استقلال، افجه‌‌اي در مورد مسائل حقوقي باشگاه و رضا صادق‌پور در مورد آخرين وضعيت ساخت کمپ و خوابگاه که از امشب مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اشاره کنم. همچنين در خصوص نهايي شدن آيين نامه آکادمي هم صحبت‌هايي مطرح شد و سپس در خصوص حقوق پيشکسوتان از صندوق حمايت و مستمري‌بگيران نيز تصميماتي گرفته شد.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سوال که آيا از روند کار تاکنون رضايت داشته يا خير گفت: با توجه به وقتي که در اين باشگاه گذاشته‌ام و ساير دوستان نيز تلاش مي‌کنند کار رو به جلو است و همچنا در حال انجام دادن کارها هستيم.

افشارزاده در ارتباط با اينکه چه کمبودهايي دارند، عنوان کرد: کمبود مالي داشتيم که اسپانسر باشگاه در حال کمک است و البته ما بايد اسپانسر ديگري هم بگيريم. در حال رايزني و مذاکره با اسپانسرهاي ديگر هم هستيم.

مديرعامل استقلال در مورد اين شايعه که اين باشگاه در حال مذاکره با نکونام است، و آيا اين نام بازيکن در ليست امير قلعه‌نويي حضور دارد يا خير گفت: ما صحبتي با نکونام نداشته‌ايم و کادرفني هم چيزي در اين باره به من نگفته است. کلا ما بازيکناني که در برزيل هستند صحبتي نکرده‌ايم. فعلا آنها در کوران مسابقات هستند و بعد از جام جهاني با آنها صحبت مي‌کنيم. حتي با ملي‌پوشان خودمان هم صحبتي نکرده‌ايم.

وي در ارتباط با بيانيه روز گذشته باشگاه نفت تهران گفت: اين يک مسئله عادي و طبيعي بود که حل شد. من خودم روز گذشته نامه اي به قنبرزاده زدم و گفتم در جريان نبوده‌ام. البته خود بيرانوند هم براي حضور در استقلال بي علاقه نبوده اما آقاي قنبرزاده ديروز جواب نامه‌ام را داد و ضمن احترام به من گفت که مخالف حضور بيرانوند در استقلال است. اين موضوع از نظر ما ديگر منتفي است و به دنبال دروازه بان ديگري هستيم.

افشارزاده در پاسخ به اين سوال که آيا پاشنکو مدنظر استقلال است يا دروازه‌بان خارجي گفت: او هم جزو گزينه‌هاي ما هست. انتخاب دروازه‌بان سخت است و به اميد خدا تا هفته ديگر تکليف اين پست را مشخص مي‌کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها