کد خبر: ۲۳۳۳۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۴ مهر ۱۳۹۰
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از شنیدن خبر انتخاب شدن به عنوان برترین مربی کشتی فرنگی جهان خوشحال نشدم، چرا که خود را لایق این عنوان نمی‌دانم.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران که از سوی فدراسیون جهانی کشتی به عنوان برترین مربی سال 2011 جهان انتخاب شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از اعضای کادر فنی تیم ملی تا مربیان سازنده ای که بدون ادعا و چشم‌داشت مالی در دورافتاده ترین نقطه ایران زحمت می کشند، در این عنوان سهیم هستند.

وی افزود: باور کنید از شنیدن این خبر به هیچ عنوان خوشحال نشدم ؛چرا که خود را شایسته چنین عنوان بزرگی نمی دانم. به واقع اگر مربیان زحمتکش، سازنده و بی ادعا نبودند، امروز این همه مهره مستعد و کارآمد در اختیار ما قرار نداشت که بتوانیم با آنها در مسابقات مهم بین المللی افتخارآفرینی کنیم.

نایب قهرمان سابق جهان ادامه داد: مطمئنا با دادن این عنوان به بنده و کشتی فرنگی ایران وظیفه ام در آینده سنگین تر خواهد شد و حالا دیگر همه انتظار دارند ما در المپیک دست به کار بزرگی بزنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه در مورد محرومیت دو ساله علی اکبری و قربانی نیز اظهار داشت: متاسفانه اتفاق تلخی در کشتی فرنگی رخ داد و ما دو مهره ارزشمندمان را از دست دادیم، اما مطمئن باشید آنها را رها نخواهیم کرد؛ چرا که علی اکبری و قربانی پس از 2 سال دوری از میادین کشتی باز هم شانس کسب مدال و افتخار را دارند.

وی در پایان با اشاره به شایعه بودن خبر برکناری رشیدمحمدزاده تصریح کرد: عملکرد وی در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کاملا روشن است و نیازی به هیچگونه جوسازی و یا دفاع ندارد. مطمئن باشید نه فدراسیون کشتی و نه بنده تحت هیچ شرایطی این مربی ارزشمند را از دست نخواهیم داد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها