کد خبر: ۲۳۳۴۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۹ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 ،دیروز 11 بازیکن استقلال به هیات فوتبال رفتند و قراردادهای خود را با استقلال ثبت کردند. میان این بازیکنان محسن فروزان هم بود، دروازه‌بانی که گفته می‌شود برای پر کردن جای مهدی رحمتی به استقلال آمده است.

ترکیب آبی‌ها آرام آرام در حال کامل شدن است و اگر دروازه‌بان جدید خارجی نیز به جمع اعداد افزوده شود و یک سهمیه لیگ برتری دیگر نیز جذب شود دیگر بازیکن جدیدی را در استقلال نخواهیم دید و استقلال با همین ترکیب راهی لیگ چهاردهم خواهد شد.

در حالی که لیست بازیکنان به مراحل تکامل نزدیک می‌شود اما همچنان ابهام‌هایی بر سر ماندن یا نماندن قلعه‌نویی وجود دارد و حتی سرمربی استقلال در محافل خصوصی بارها به این موضوع اشاره کرده که هنوز تکلیف قراردادش با استقلال مشخص نیست.

دلیل این همه ابهام برمی‌گردد به رقمی که او به باشگاه استقلال پیشنهاد داده. قلعه‌نویی پیش از توافق با بهرام افشارزاده خواستار یک و نیم میلیارد تومان شده بود و با اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال تلویحا با این خواسته موافقت کرد اما یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال شدیدا با رقم پیشنهادی امیر مخالف است.

گفته می‌شود این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که از مدیران صنعتی نیز به حساب می‌آید تاکید زیادی به پرداخت‌های معقول دارد و با توجه به اینکه کارنامه فصل قبل امیر قلعه‌نویی درخشان نبوده به افشارزاده توصیه کرده تحت هیچ شرایطی با افزایش دستمزد این مربی موافقت نکند.

مدیرعامل باشگاه استقلال هم که رابطه بسیار نزدیکی با این عضو هیات مدیره دارد و همواره در تصمیم‌گیری‌های کلان از این عضو هیات مدیره مشورت می‌گیرد قول داده که تحت هر شرایطی با افزایش دستمزد قلعه‌نویی موافقت نکند.

ماجرا به گوش قلعه نویی هم رسیده و سرمربی استقلال حالا بابت این موضوع ناراحت است و تصور می‌کند که مدیران باشگاه اساسا دوست ندارند او به فعالیت ادامه دهد.

به همین دلیل است که وقتی قلعه نویی با این پرسش مواجه می‌شود که چرا مهدی پاشازاده به تمرینات نمی‌آید اینگونه پاسخ می‌دهد: «وضعیت خودم هم معلوم نیست.»

اینکه چه زمان وضعیت قلعه نویی با استقلال روشن می‌شود مشخص نیست. همانطور که دیدیم دیروز بازیکنان رفتند و قراردادهای‌شان را ثبت کردند. معمولا مربیان جزو آخرین نفراتی هستند که قرارداد ثبت می‌کنند اما با نیامدن مهدی پاشازاده به تمرینات استقلال و شایعاتی که در این باره به گوشمان می‌خورد به نظر می‌رسد هنوز قلعه‌نویی با استقلال به توافق نهایی نرسیده و او برای ماندن نیز تردید‌هایی دارد.

دوستان نزدیک قلعه‌نویی این خبرها را تایید می‌کنند اما خودش ترجیح می‌دهد در این باره حرفی نزند. برای گفتگو با امیر قلعه‌نویی پیرامون این ابهام‌ها تلاش شد اما قلعه نوییعذرخواهی کرد و پاسخ دادن به این ابهام را به آینده موکول کرد.

البته جدایی امیر قلعه‌نویی در این شرایط از استقلال هم بعید است. تمام بازیکنانی که جذب شده‌اند علی‌الظاهر بر اساس لیستی است که او به باشگاه داده و نمی‌توان این نظریه را باور کرد که باشگاه استقلال بر پایه لیست افشارزاده دارد بازیکن می‌خرد!

افشارزاده که اساسا فوتبالی نیست و شاید بسیاری از این بازیکنان را هم به چهره نشناسد چه رسد به اینکه بخواهد برای استقلال بازیکن هم بگیرد! بنابراین جدایی قلعه‌نویی از استقلال را نمی‌توان ساده انگاشت هرچند که تردید‌هایش به دلیل مشکلات مالی کاملا مشهود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها