کد خبر: ۲۳۴۸۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۷ تير ۱۳۹۳
اسطوره فوتبال هلند در سخناني جنجالي گفت که دوست دارد تيم ملي فوتبال آلمان قهرمان جام جهاني برزيل شود.

 

به گزارش پایگاه 598،تيم ملي فوتبال هلند با هدايت لوئيس فان خال نمايش خوبي در جام جهاني برزيل داشته است و به همراه آرژانتين تنها تيم‌هايي بوده‌اند که در تمام بازي‌هاي خود در برزيل پيروز از ميدان خارج شده اند. با اين حال يوهان کرايف اسطوره فوتبال هلند شانسي براي قهرماني اين تيم قائل نيست و معتقد است اين آلمان خواهد بود که در نهايت جام قهرماني را بالاي سر خواهد برد.

به نقل از ايسنا، کرايف در سخناني جنجالي با روزنامه "تلگراف" هلند گفت: به خاطر فوتبال دوست دارم که آلمان جام قهرماني را بالاي سر برد، چرا که اين تيم تنها تيمي در برزيل است که فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذارد. جاي تاسف دارد که کشورهايي چون برزيل و آرژانتين نمي‌توانند از استعدادهاي خود به خوبي استفاده کنند و فوتبال زيبا را در دستور کار خود قرار نمي‌دهند. من براين باورم که آلمان شايسته قهرماني در برزيل است چرا که تمام فاکتورهاي يک تيم قهرمان را دارد.

کرايف سه بار به عنوان بهترين بازيکن اروپا انتخاب شده است. او در سال 1974 در ديدار فينال جام جهاني با نتيجه دو بر يک بازي را به آلمان واگذار کرد و نتوانست به عنوان بازيکن جام جهاني را بالاي سر برد. کرايف به ستايش از توني کروس پرداخت و گفت: کروس بازيکني است که دوست دارم او را در زمين ببينم. او وظيفه خود را به بهترين شکل انجام مي‌دهد و فوتبال زيبا را در دستور کار خود قرار مي دهد. تسلط او بر توپ بسيار بالا است. وقتي او را در زمين مي‌بينيم لذت مي‌برم.

کرايف درباره پيروزي هلند برابر کاستاريکا در يک چهارم نهايي که در ضربات پنالتي بود، گفت: بازي زيبايي بود و من از آن لذت بردم. بازيکنان کاستاريکا در ديدار برابر يونان هم با ضربات پنالتي حريف خود را شکست دادند. آنها اميدوار بودند که در اين ديدار هم باز هم پيروز شوند، اما درخشش کرول مانع از پيروزي آنها شد. بازيکنان بعد از دو ساعت بازي بايد فشار ضربات پنالتي را هم تحمل مي‌کردند. وقتي کرول وارد ميدان شد بازيکنان کاستاريکا يقين پيدا کردند که برابر دروازبان بزرگي بايد ضربه پنالتي بزنند. کرول وظيفه خود را به خوبي انجام داد و شب خوبي را پشت سرگذاشت. من از اين پيروزي لذت بردم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها