کد خبر: ۲۳۴۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
به گزارش وبلاگستان 598، حسین ابراهیمی در وبلاگ سرباز صفر جنگ نرم! نوشت:

جناب آقای سلحشور ،برادر گرامی ،خانوم آنجلینا جولی که گناهی ندارد! ،این بیچاره آمده تا دیدار بازیگران محجوب! ما را از سینمای هالیوود پس بدهد،به قول معروف هر دیدی ،بازدیدی دارد!

شاید این بازیگر معلوم الحال هالیوودی هیچگاه در سینمای ما حضور نیابد اما این استعداد جدید سینما در بستر های هالیوودی شکوفا شده است! ،ما باید به جای شکستن این آلارم به دنبال منشا آن و روند قبح زدایی از مفاهیم معنوی در سینما باشیم.

هیچگاه نمی توان به لیوان آبی که کج گرفته شده است بگویی نریز!،یعنی اگر نریزد باید تعجب کرد!؛براستی ریل گذاری سینمای ما به سوی کدام قبله است؟! کجاست فکر طرح ریزی شده دینی در فندانسیون هنر سینما؟ کجاست هنرمند معتقدی که با در نظر گرفتن وجهه دینیش در متن سینما به عنوان یک عنصر محبوب مطرح باشد؟ آیا آنچه از درون غالب هنرمندان سینمایی ما طراوش می کند و فضا سازی می کند سنخیتی با دین و اعتقادات آرمانی ما دارد!؟ تا کی میتوان با مسکّن های مقطعی فیلمها و سریال های مذهبی امثال جناب عالی این بیمار رو به فوت را سر پا نگهداشت؟!

آری جناب آقای سلحشور عزیز! فیلم ها و طرز تفکر شما خوب است اما فیلم مذهبی به جای خود نمایش های آمیخته به مسایل جنسی و حرکات محرک هم به جای خود! آخر دیگر جوانان ما به دیدن  فیلم هایی که دختران و پسران مسایل عشقی را در آنها دنبال می کنند عادت کرده اند! خب چه اشکالی دارد در یکی از این فیلم ها خدای مسایل عشقی!! بانو آنجلینا جولی هم بازی کند! خب اگر او نباشد ممکن است برای بعضی از نقش ها کسی پیدا نشود! ،اصلا پیدا هم میشود اما بعضی از نقشهای موجود فقط با همچون اویی به اوج می رسند!!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
بايد منتظر مسايلي از اين بدتر ها در سينما باشيم...
پاسخ
سامان
UNITED STATES
۰۰:۲۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۵
دین شما رو نخوایم باید کیو ببینیم؟
رها کنین این بیغوله ی ماتم زده رو.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
دين ما رو نمي خواي از مملكت خدا برو بيرون و بعد هر غلطي خوستي بكن تاره اگه اجلت رسيد بهش بگو جونم رو بهت نمي دم بعد هر چي مي خواي حرف بزن...
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
بزارید خانوم آنجلینا جولی(Angelina Jolie)بیاد یه تری به سینمای ایران بزنه وبره سینمای ایرا ن افرادی رو مثل گلشیفته فرهانی نیکی کریمیهارو تحویل جامعه فرهنگی داده
در سینمای ایران کاملا فهشا را میبینیم شما اگر وارد دانشکده سینما بشوید با حجاب مورد تمسخر و فهاشی قرار میگیرید اینست جمهوری اسلامی ایران؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
عزیزم اول فحشا نه فهشا
و فحاشی نه فهاشی
دوما دختری که بازیگری رو انتخاب میکنه دیگه هیچی جز مشهور شدن براش مهم نیست عزیزم
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
اگر رحمت الهي نبود حتما دچار عذاب هاي خوار كننده اي مي شديم حالا كار دنيا به كجا رسيده كه يه ايراني در آمريكا در يك كنسرت فحشا لباس خودش رو در مياره و زانو ميزنه و ما هم تو ايران اسطوره سكس رو دعوت به بازي در فيلم مي كنيم اين همان گفتگوي تمدن هاي قبلي؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
ما این سینما رو نخوایم باید کی رو ببینیم؟!!
اه...اه...اه...
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
سینمای فعلی ما یک وجب از زمان اصلاحات جلوتر نرفته که هیچ عقب گردم داشته که دسته گل شمغدری و اقای حسینی. خدا پدر اقای صفارو بیامرزه که اونم نگذاشتن کارشو بکنه باید این سینمارو تحریم کرد وبرای حمایت از فیلمهای ارزشی بجای یکبار چند بار به سینمارفت تا مبتذل سازا به خاک سیاه بشینن و ارزشی سازا فرصت پیدا کنن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها