کد خبر: ۲۳۶۳۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۵ تير ۱۳۹۳
تيم گسترش فولاد تبريز در يک ديدار دوستانه مقابل تيم ملوان بندر انزلي به برتري رسيد.

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومي باشگاه گسترش فولاد تبريز، شاگردان مهدي تارتار از ساعت 18 و 15 دقيقه عصر ديروز در زمين اختصاصي گسترش فولاد ميزبان تيم ملوان بندر انزلي بود که توانست با 2 گل از سد ميهمان خود بگذرد.

در اين ديدار شاگردان مهدي تارتار با ترکيب ماکس اندرسون، حميد جوکار، مرتضي اسدي، ميثم نقي زاده، مهدي قريشي، رسول پيرزاده، اميد نظامي پور، مگنو باتيستا ، مهرداد بايرامي، جابر انصاري و ميلاد جهاني وارد ميدان شده بودند.

در اين ديدار دوستانه «رسول پيرزاده» در دقيقه 32 گل نخست گسترش فولاد را وارد دروازه ملوان کرد و جابر انصاري در دقيقه 38 دومين گل تيمش را به ثمر رساند.

همچنين در ادامه اين ديدار تيم ميزبان با ارائه يک بازي تهاجمي در زمين حريف صاحب توپ شد و اجازه خودنمايي به ميهمان را نداد تا پس از 90 دقيقه تلاش دو تيم بازي با همين نتيجه به پايان برسد.

گفتني است، در نيمه دوم اين ديدار، عادل سرشار، سيد مرتضي محفوظي، پيمان رنجبر ،بهنام داداش‌وند، محمود خميسي و حامد نورالهي به ترتيب به جاي مگنو باتيسا، ميلاد جهاني، مهرداد بايرامي، حميد جوکار، مرتضي اسدي و ميثم نقي زاده وارد ميدان شدند.

شايان ذکر است، ديدار دوستانه با ملوان آخرين برنامه تمريني و آماده سازي تيم فوتبال گسترش فولاد قبل از برپايي اردوي تدارکاتي ترکيه در 26 تير بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها