کد خبر: ۲۳۶۵۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۶ تير ۱۳۹۳
سرمربي جديد يوونتوس از اين که هدايت اين تيم ايتاليايي را برعهده گرفته است و با بازيکنان بزرگي چون آندره‌آ پيرلو کار مي‌کند بسيار خوشحال است و احساس افتخار مي‌کند.

 

به گزارش پایگاه 598، ماسيميليانو آلگري، سرمربي سابق ميلان با قراردادي دو ساله هدايت يوونتوس را برعهده گرفت تا جانشين آنتونيو کونته در اين تيم شود.

به نقل از ايسنا، کونته در سه سالي که هدايت يوونتوس را برعهده گرفته بود، عملکرد بسيار خوبي داشت و سه بار پياپي اين تيم را قهرمان رقابت‌هاي سري A کرد تا به چهره‌اي بسيار محبوب در بين هواداران يوونتوس تبديل شود. يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان در دوران مربيگري کونته در يوونتوس آندره‌آ پيرلو بود که با بازي‌هاي بسيار خوب خود ستايش همگان را به دنبال داشت. پيرلو که با بي‌مهري آلگري روبه‌رو شده بود تصميم گرفت ميلان را ترک کند و به يوونتوس بپيوندد. او در تيم جديد خود با عملکرد خوبي که داشت آلگري و سران ميلان را از فروشش پشيمان کرد. الان که آلگري هدايت يوونتوس را برعهده گرفته است اين سوال در اذهان به وجود مي‌آيد که آيا او مي‌تواند با پيرلو کار کند يا نه؟ خود آلگري به اين سوال پاسخ مي‌دهد و مي‌گويد که کار با پيرلو براي او افتخار است.

سرمربي جديد يوونتوس در سخناني که سايت فوتبال ايتاليا منتشر کرد، گفت: از اين که فرصت همکاري با پيرلو را پيدا کرده‌ام، بسيار خوشحال هستم. او بازيکني است که همواره براي تيمش خوب بازي مي‌کند و سرنوشت‌ساز ظاهر مي‌شود. او با ميلان هم روزهاي بسيار خوبي را پشت سرگذاشت. اميدوارم که پيرلو همچون سه سال اخير در يوونتوس بدرخشد و بتواند به اين تيم کمک کند. ما به حضور او در ميانه ميدان نياز داريم.

او ادامه داد: از اين که هدايت يوونتوس را برعهده گرفته‌ام بسيار خوشحال هستم. اميدوارم که بتوانم در اين تيم بزرگ نتايج خوبي را به دست آورم. به يوونتوس آمده‌ام تا به روند موفقيت‌آميز اين تيم ادامه دهم. انگيزه زيادي براي کارکردن در تيم جديد دارم. من واقعا خوش‌شانس هستم چرا که در يوونتوس با بازيکنان بزرگي چون پيرلو بايد کار کنم و اين برايم افتخار است.

استعفاي کونته هواداران يوونتوس را شوکه کرد. به نظر مي رسيد که او قرار است هدايت تيم ملي فوتبال ايتاليا را برعهده گيرد و جانشين پراندلي در اين تيم شود. آلگري، روبرتو مانچيني و اسپالتي سه گزينه جانشيني کونته بودند که در نهايت باشگاه يوونتوس تصميم گرفت آلگري را در ازاي 2.6 ميليون يورو براي هر فصل انتخاب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها