کد خبر: ۲۳۶۵۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۶ تير ۱۳۹۳
با استعفاي کونته از سرمربيگري يوونتوس او حالا گزينه اصلي هدايت آتزوري محسوب مي‌شود اما براي حضور او روي نيمکت اين تيم يک مانع وجود دارد.

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، آنتونيو کونته، سرمربي مستعفي يوونتوس که شب گذشته (سه‌شنبه) از سمت خود استعفا کرد، گزينه اصلي جانشيني چزاره پراندلي در تيم ملي ايتاليا است اما او براي هدايت آتزوري براي بايد با کاهش حقوق خود موافقت کند چون فدراسيون فوتبال ايتاليا حاضر به پرداخت حقوقي معادل آنچه که بانوي پير به کاپيتان پيشين خود مي‌داد نيست.

طبق ادعاي رسانه‌هاي ايتاليايي کونته پس از بروز اختلاف ميان وي و سران باشگاه يوونتوس بر سر سياست‌ نقل و انتقال باشگاه و قرار گرفتن 2 ستاره تيم،‌ آرتورو ويدال و پل پوگبا در فهرست فروش بيانکونري، استعفاي خود را اعلام کرده است.

کمتر از 24 ساعت از استعفاي کونته، سران يوونتوس ماسيميليانو آلگري را به عنوان جانشين او استخدام کردند و اين در حالي است که انتظار مي‌رود فدارسيون فوتبال ايتاليا به زودي به کونته که 3 اسکودتوي پياپي کسب کرد پيشنهاد همکاري بدهد.

در اين بين نشريه کوريره دلو اسپورت اعلام کرده که انتظار مي‌رود کونته 44 ساله گزينه اول فدراسيون فوتبال ايتاليا براي آماده‌سازي آتزوري جهت حضور مقتدرانه در رقابت‌هاي يورو 2016 فرانسه است اگر کاپيتان پيشين يوونتوس حاضر به دريافت حقوقي کمتر از آنچه از يووه مي‌گرفت بشود. کوريه مدعي است در صورت توافق کونته با کاهش حقوقش حضور او روي نيمکت آتزوري حداقل تا پايان يورو 2016 تضمين شده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها