کد خبر: ۲۳۷۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۲۷ مهر ۱۳۹۰
در واکنش به تذکرات نمایندگان، نایب رئیس مجلس گفت که طرح سوال از رئیس​جمهور هفته آینده بررسی می​شود.
به گزارش 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی​شهر با بیان اینکه جوسازی​هایی علیه مجلس به اسم سوال از رئیس​جمهور صورت می​گیرد، در تذکری گفت: سوال از رئیس​جمهور برای برخی شانتاژخبری شده، چماقی بلند کرده​اند و تعامل قوا را به هم می​زنند.
وی افزود: مدت​هاست برخی این سوال را مطرح کرده​اند، اگر طرح سوال از رئیس​جمهور در زمینه تعداد امضاهای لازم، نصاب دارد، چرا آن را در دستور نمی گذارید که رئیس جمهور بیاید جواب دهد و نمایندگان تصمیم بگیرند و مردم قضاوت کنند.
باهنر که در غیاب لاریجانی، ریاست جلسه امروز را برعهده داشت، در پاسخ به وی گفت: چندین بار این بحث مطرح شده ​است. تعدادی از نمایندگان به ما گفته​اند که زمانی این طرح را امضا کرده​اند که رییس​جمهور مشغول دورکاری بودند و بعد که روال "علی الظاهر" به حالت عادی برگشت، امضایمان را پس گرفتیم.
نایب رئیس مجلس در ادامه با بیان اینکه هفته آینده انشاالله طرح سوال از رئیس​جمهور را در دستور کار مجلس می​گذاریم، اظهار داشت: از این رو دوستان اگر می​خواهند تصمیمی بگیرند، در این هفته اعلام کنند.
مصطفی کواکبیان نماینده سمنان هم در تذکری خواستار اعلام اسامی کسانی شد که امضاهایشان را پس گرفته​اند و گفت: بارها تذکر دادیم که یا این طرح را به جریان بیاندازید یا اینکه اسامی بازپس گیرندگان امضا از طرح سوال از رئیس​جمهور را اعلام کنید تا ما تکلیفمان را بدانیم.
سیدعلی بزرگواری هم قصد بیان تذکری داشت که به جای ان، از ابطحی و کواکبیان تشکر کرد! باهنر هم به شوخی پاسخ داد: من هم از هر سه نفرتان تشکر می​کنم.
پس از دقایقی علی مطهری هم در تذکری خطاب به باهنر گفت: شما بارها در مصاحبه​ها و سخنرانی​هایتان اعلام کرده​اید که بسیاری از امضاها در ایام خانه نشینی رئیس​جمهور جمع شده و چون آن مساله گذشته است، امضاهایشان را پس گرفته​اند.در حالی که من به عنوان کسی که امضاها را جمع اوری می​کردم، می دانم که فقط 12 نفر در آن ایام این طرح را امضا کرده​اند که نشان می دهد حرف شما درست نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
من هم از همه شما تشکر می کنم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها