أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۷۷۶۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،تیاگو با امضای قرارداد جدید دو ساله با اتلتیکو مادرید به گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده‌اش پایان داد. انتظار می‌رفت هافبک 33 ساله پس از پایان قراردادش با چلسی در فصل 14-2013 به چلسی ملحق شود.

به هر حال تیاگو تصمیم گرفت تا در مادرید بماند و این خبر خوشی برای سیمئونه بود که دیگو کاستا، داوید ویا، فیلیپه لوئیس و کورتوا را از دست داده است.

بازیکن پرتغالی در گفت‌و‌گو با وب سایت رسمی باشگاه اعلام کرد: احساس غرور می‌کنم زیرا فصلی باورنکردنی را پشت سر گذاشتیم اما فکر کردم اکنون زمان این است که به یک چرخه پایان دهم. این فرصت را داشتم تا در لیگ‌های مختلفی بازی کنم و گاهی در تابستان چندین پیشنهاد مختلف داشتم اما وقتی خواستم تصمیم نهایی را بگیرم مطمئن بودم که اتلتیکو تنها انتخاب درست است.

وی که در فصل 11-2010 به صورت قرضی از یوونتوس به اتلتیکو آمد ادامه داد: در این هفته‌ها مطالب اشتباه زیادی درباره من گفته شد اما این هیچ چیز را تغییر نداد. از زمانی که فصل به پایان رسید، نه من کاملا باشگاه را فراموش کردم و نه باشگاه کاملا مرا فراموش کرد.

تیاگو خاطرنشان کرد: سیمئونه همیشه درها را به روی من باز نگه داشت و اکنون بسیار خوشحالم زیرا می‌دانم که تصمیم درستی گرفته‌ام. می‌خواهم از باشگاه تشکر کنم که منتظر من ماند و این فرصت را در اختیارم قرار داد تا در این تیم بمانم. امیدوارم با همه توانم به تیم کمک کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها