أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۵۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «باور نمي‌کنم كه ملي‌پوشان استقلال يك ميليارد پول گرفته باشند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، عبدالله ویسی با ماندن در استقلال خوزستان قصد دارد نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری گرفته و این تیم را در رده‌های بالای جدول قرار دهد. او نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی در تیمش به وجود آورد و 15 بازیکن را کنار گذاشت.

 

ویسی تأکید می‌کند که استقلال خوزستان با بودجه 6 میلیارد و 300 میلیونی بسته شده است و مطمئناً امسال نسبت به سال گذشته نتایج بهتری خواهد گرفت. سرمربی استقلال خوزستان در آستانه شروع لیگ‌برتر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* نقل و انتقالات چطور بود؟

- تقریبا 90 درصد بازیکنانی که می‌خواستم را جذب کردیم که این خوب است. تیم ما نسبت به سال گذشته چهار پنج سال جوان‌تر شده که این موضوع بسیار خوب است و شاید جوان‌ترین تیم لیگ باشیم. در کل راضی هستیم. به هر حال امسال تعدادی بازیکن جذب کردیم که انتظار نداشتیم خوب باشند ولی عالی کار می‌کنند و از بازی آنها لذت می‌بریم. بازیکنانی هم داریم که در حدی کار می‌کنند که انتظار داشتیم و بازیکنانی هم داریم که انتظارمان از آنها بیشتر بوده ولی تاکنون به این صورت نبودند که با آنها صحبت کردیم و احتمالا در آینده بهتر خواهند شد

 

* از سه بازیکن خارجی تیم راضی هستید؟

- لامین و دیاکیته در اردوی ترکیه همراه با تیم نبودند چون ویزا نداشتند و فقط کولی‌بالی همراه ما بود. دیاکیته و لامین در بازی تدارکاتی که در کرج با سایپا داشتیم حضور داشتند و راضی‌کننده بودند.

 

* مدتي پيش در مصاحبه‌اي گفته بودي كه امسال قصد داري استقلال را آسيايي كني، درست است؟

- نگفتم سهميه آسيا مي‌گيريم ولي مي‌خواهيم جزو تيم‌هاي بالاي جدول باشيم. هيچ‌چيز معلوم نيست و نتايج ما بستگي به اين دارد كه بازي‌هاي ابتدايي را چطور شروع كنيم. ما مي‌خواهيم در رده‌هاي بالاي جدول قرار داشته باشيم و اميدوارم در هفته‌هاي ابتدايي نتايج خوبي بگيريم.

 

* براي فصل جديد چقدر هزينه كرديد؟

- مبلغ قرارداد بازيكنان، كادرفني، كادرپزشكي و تمامي نفراتي كه در تيم ما فعاليت مي‌كنند به اندازه 6 ميليارد و 300 ميليون تومان است. ما تغييراتي را ايجاد كرديم و قطعاً امسال نتايج بهتري خواهيم گرفت.

 

* اكثر تيم‌هاي ليگ‌برتري قرارداد بازيكنان خودشان را در رسانه‌ها منتشر كردند. آيا شما موافق اين كار هستيد؟

- بله، من موافق هستم و اتفاقاً بايد بگويم در تمام دنيا اين رسم وجود دارد. شما مي‌بينيد كه وقتي بازيكنان بزرگ دنيا مثل مسي قراردادي امضا مي‌كنند، مبلغ آن به صورت شفاف در رسانه‌ها اعلام مي‌شود. البته مهم اين است كه ما در اين موضوع صداقت داشته باشيم و انتشار مبالغ قراردادها واقعيت داشته باشد.

 

* به عنوان مثال باشگاه استقلال قرارداد بازيكنانش را رسانه‌اي كرده و در اين فهرست ملي‌پوشان استقلال هيچ كدام بالاتر از يك ميليارد نگرفته‌اند. آيا به عنوان يك مربي اين فهرست را از لحاظ واقعيت قبول داري؟

- خير، من باور نمي‌کنم كه ملي‌پوشان استقلال يك ميليارد پول گرفته باشند. البته چون شما اسم تيم را آورديد من جواب دادم و اين مسائل ارتباطي به من پيدا نمي‌كند. استقلال تيم قابل احترامي است و من دوستان زيادي در آنجا دارم ولي باور نمي‌كنم كه ملي‌پوشان استقلال يك ميليارد پول گرفته باشند. چند بازيكن دوست صميمي من هستند و با تيم‌هايي كه به توافق رسيده‌اند مبلغ قرارداد آنها يك ميليارد و 800 ميليون يا 2 ميليارد و 500 ميليون تومان است. من معتقدم آنهايي كه به عنوان بازرس در باشگاه‌ها حضور پيدا مي‌كنند، مي‌توانند خيلي چيزها را به صورت شفاف بيرون بياورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها