يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۸۷۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
آخرين اخبار و شايعات درباره قراردادهاي ليگ چهاردهم و انتشار آنها در رسانه‌ها و عدم تبعيت سپاهاني‌ها از اين روند بهانه‌اي شد تا گفت‌وگويي با مهدي تاج رييس سازمان ليگ انجام دهيم. گفت‌وگويي كه رييس سازمان ليگ در آن به نكات ديگري هم اشاره كرد.
مسوولان تراكتورسازي اعلام كرده‌اند كه احمد آل‌نعمه تنها بازيكن گرانقيمت آنهاست در حالي كه زمزمه مي‌شود تراكتورسازان چند بازيكن گرانقيمت ديگر هم دارند؟
به هرحال اين كه موفق شديم هزينه 30‌ميلياردي تيم‌ها را به نصف اين رقم برسانيم كار مثبت و بزرگي است.
اما احتمال دارد هزينه برخي باشگاه‌ها با اين قراردادها و دستمزد كادر فني آنها بالاتر از سقف تعيين شده باشد؟
گفتم كه مساله مهمي نيست. شايد هزينه برخي باشگاه‌ها يكي، دو ميليارد با سقف تعيين شده تفاوت پيدا كند اما همان‌طور كه گفتم مهم‌ترين اصل براي ما اين است كه جلوي هزينه‌هاي 30، 40 ميلياردي را گرفتيم.
وزير ورزش و جوانان چند وقت پيش اعلام كرده بود اگر هزينه‌هاي يك تيم بالاتر از سقف تعيين شده باشد از حضور آنها در ليگ برتر جلوگيري خواهد شد؟
اشاره آقاي وزير درست است اما همان‌طور كه گفتم ما دستاورد خوبي در اين فصل داشتيم و در مجموع دعا مي‌كنيم كه اين كاهش‌ها جدي‌تر شده و در سال‌هاي آينده به درجه استاندارد برسيم. شما الان نگاه كنيد تيم‌هايي مانند ملوان، گسترش فولاد تبريز و فولاد خوزستان حداقل هزينه را داشته‌اند.
در جريان سرباز شدن بختيار رحماني و علي حمودي هستيد؟
تا حدود زيادي خبر دارم كه ظاهرا اين ماجرا جدي است و در روزهاي آينده به آن رسيدگي مي‌كنيم.
خبر داريد سپاهاني‌ها هنوز قرارداد بازيكنان خود را منتشر نكرده‌اند؟
قرار بود تا روز جمعه (ديروز) منتشر كنند. البته اگر هم اين كار را نكنند ما خودمان آن را منتشر مي‌كنيم.
شايعه شده كه كارلوس كرش هم با فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي به توافق رسيده است؟ يكي از روزنامه‌هاي اين كشور خبر داده احتمالا شنبه (امروز) قرارداد خود را نهايي مي‌كند؟
من در اين باره چيزي نشنيدم و بهتر است حرفي نزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها