أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۸۷۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه استقلال در ارتباط با صحبت‌های کاپیتان تیم ملی واکنش نشان داد.

سيد سعيد افجه‌اي در مورد اظهارات جواد نکونام که عليه امير قلعه نويي انجام داده اظهار داشت: اصولا خود امير قلعه نويي به اين صحبت ها پاسخي نمي‌دهد ولي من به عنوان سخنگوي باشگاه استقلال وظيفه خود مي‌دانم که پشتيبان سرمربي با دانش خود که مورد علاقه هواداران و مورد تاييد مجموعه باشگاه است باشم.

به گزارش فارس، وي افزود: انتظار ما از کاپيتان تيم ملي بيش از اين بود.او سمبل جوانان است و نبايد با اديبات سخيف حرف مي‌زد. به عنوان يک ورزشکار شناخته شده نکونام رسم شاگردي و استادي را هم به جا نياورد. آيا امثال او مي خواهند جا پاي مرحوم تختي بگذارند؟

سخنگوي باشگاه استقلال تاکيد کرد: کسي که چند بار بازوبند کاپيتاني آبي تيم ملي را بوسيده و ادعاي آبي دوست بودن دارد نبايد اينگونه مصاحبه مي کرد. سابقه درخشان امير قلعه نويي براي همه مشخص است و به نظر ما اين گونه مصاحبه کردن بيشتر براي مطرح شدن مصاحبه شونده است.

افجه اي توضيح داد: بهترين قاضي در اين خصوص مردم هستند و آنها مي دانند که چه کساني باعث حذف استعدادها در تيم ملي شده‌اند و بهتر است که آقاي نکونام با احساسات 20 الي 30 ميليون هوادار بازي نکند و خويشتن داري از خود نشان دهد.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا بايد کار به انجام چنين مصاحبه اي بيانجامد، گفت:او از نظر فني به دليل جوانگرايي در ليست مربيان ما نبوده است و بهتر است خود مردم قضاوت کنند که ريشه چنين مصاحبه اي در کجاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها