يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۰۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
وزیر راه و شهرسازی که یکی از برنامه های اصلی خود در وزارت راه و شهرسازی را احترام و تامین حقوق شهروندی بیان کرده است [نمونه ای از مقالات آخوندی:پایبندی به مفهوم شهروند و حقوق شهروندی در قوانین] اما عملاً در وزارت راه و شهرسازی بویژه در خصوص مسکن مهر شعار مزبور محقق نشده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مسیرآنلاین، در خبری از نیمه تعطیل بودن سایت مسکن پردیس با گزارش تصویری خبر داده بود که بررسی های خبرنگار مسیرآنلاین حاکی از تسری تعطیلی پروژه ها در سایر نقاط کشور دارد.

از جمله پروژه های مزبور، پروژه مسکن مهر نفت اهواز است که 18 ماه بدون فعالیت در انتظار تصمیم مدیران ستادی وزارتخانه (آخوندی و پژمان رییس سازمان ملی زمین و مسکن) بسر می برد.

گزارش تصویری زیر گویای وضعیت فعلی این پروژه است:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها