يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۰۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: «این قول را می دهم در اولین بازی این فصل در صورت بازی در هر پستی دروازه نفت را باز کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، هادی نوروزی درباره دیدار سرخپوشان مقابل نفت در هفته نخست لیگ برتر عنوان کرد: «هفته اول به یک تیم دونده و جوان برخورد کرده ایم، نفت در چند سال اخیر مخصوصا فصل پیش همواره از تیم های بالای جدول بوده که در ترکیب خود بازیکنان جوان و دونده بهره می برد.»

 

وی ادامه داد: «آنچه مسلم است آمدن علی منصوریان به جای یحیی گل محمدی، نفت از لحاظ تاکتیکی دچار تغییراتی شده است، اما پایه و اساس این باشگاه استفاده از بازیکنان جوان و باانگیزه است.»

 

نوروزی درباره اینکه تیم نفت چند بازیکن اصلی اش را از دست داده گفت: «فصل گذشته ما در نفت چند بازیکن باتجربه خیلی خوب داشتیم که کمک زیادی کردند تا تیم تا روز آخر شانس قهرمانی داشته باشد، اما شرایط فعلی این تیم را اینطور نمی بینم. به نظرم آنها برای حضور موفق در ابتدای جام ورودی های خوبی در مقایسه با خروجی ها نداشتند. با این حال  آنها تیم با کیفیتی دارند.»

 

شماره 24 پرسپولیس با اشاره به اوضاع تیمش گفت: «طبیعی است که بدن بچه ها بعد از اردوی سنگین هنوز به اصطلاح کلی ول نکرده است. ما با توجه به تغییراتی که در چند فصل پیش داشتیم از لحاظ هماهنگی نیز به شرایط ایده آل نرسیده ایم. برای رسیدن به انسجام و هماهنگی بیشتر نیاز به چند هفته زمان است.»

 

وی تاکید کرد: «برای اینکه از همین ابتدا خود را مدعی اول بدانیم باید شروع مقتدرانه داشته باشیم. هواداران وظیفه خود را فراموش نکنند، هفته اول به بهترین شکل تیم را حمایت کنند و انشاءالله اولین برد فصل خود را جشن بگیرند.»

 

نوروزی در پاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت نوری او بازوبند را بر بازو خواهد بست، یادآور شد: «در فصل پیش علی آقا نوری را کاپیتان اول و مرا کاپیتان دوم معرفی کرد. امیدوارم نوری شرایط بازی کردن پیدا کند در غیر این صورت با صلاحدید دایی با بازوبند کاپیتانی وارد زمین خواهم شد. البته هنوز ترکیب اصلی مشخص نیست، اما این قول را می دهم در اولین بازی این فصل در صورت بازی در هر پستی دروازه نفت را باز کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها