کد خبر: ۲۳۹۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۰
يك مرجع تقليد با انتقاد و ابراز تاسف از پخش نيمه شب بازي‌هاي فوتبال، نشستن جوانان و تماشاي فوتبال در اين زمان را آفت و تبليغات بي‌هدف براي جوانان خواند.

به گزارش598 به نقل از مشرق، آيت‌الله علوي گرگاني در جمع طلاب غير ايراني مجتمع آموزش عالي امام خميني(ره) با اشاره به تأثير موعظه بر انسان، گفت: موعظه کننده خود بايد از موعظه برخوردار باشد تا در ديگران اثر کند.

وي با بيان اين که موعظه براي پاک کردن و صيقل دادن قلب است، افزود: هر کس در کارها خدا را فراموش کند،‌ خداوند او را به فراموشي خواهد سپرد و شيطان را بر او مسلط مي کند.

آيت الله علوي گرگاني با توصيه به طلاب غير ايراني خاطرنشان کرد: ‌غربتي که براي تحصيل علوم آل محمد(ص) متحمل شده‌ايد، بسيار ارزشمند و براي شما نعمت است؛ بنابراين تا وقت نگذشته و جوان هستند بايد درس بخوانيد و کارتان نيز براي خدا باشد.

وي با ابراز تأسف از تبليغات بي‌هدف براي جوانان از جمله پخش بازي‌هاي فوتبال در نيمه شب، يادآور شد: اين که جوان تا نيمه‌هاي شب بنشيند و نظاره‌گر برنامه‌اي باشد که کدام تيم برنده مي‌شود، آفت است، چرا که ساعت‌ها وقت مفيد آنها را براي انجام کار خوب و سودمند مي‌گيرد.

به گزارش مركز خبر حوزه،‌ اين مرجع تقليد هم‌چنين به نقش علما و روحانيون در هدايت انسان‌ها اشاره کرد و گفت: روحانيت؛ رهبران ديني مردم هستند و ميليون‌ها نفر را راهنمايي مي‌کنند، بايد زندگي علماي سلف را مطالعه کنيم و آنها را الگوي خود قرار دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها